Volume knop stuk reparatie ? + jailbreak discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu is mijn (-) toets van mij iphone stuck. Maar wil ik het graag laten maaken. Moet ik eerst de jailbreak verwijderen voordat ik contact ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volume knop stuk reparatie ? + jailbreak
Nu is mijn (-) toets van mij iphone stuck. Maar wil ik het graag laten maaken. Moet ik eerst de jailbreak verwijderen voordat ik contact op neem met apple (telefoon) en het IMEI nemmer geef. Daar vragen zo ook om
Maar ik ben bang dat ze de jailbreak zien. Maar als ik hem verwijder kan hij niet meer terug er op gezet worden. Wat raaden jullie aan te doen ? Alvast bedankt, bart |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou de jailbreak verwijderen, hoe jammer het ook is. |
|
||||
|
||||
Het is overigens wel vaak zo dat als je je toestel opstuurt dat je 6.1.3 erop krijgt als je een vervangende retour krijgt. Dan zou je daarna ook nog moeten downgraden.
|
|
||||
|
||||
Ik heb juist hetzelfde aan de hand Maar ook JB
Is er mss een JB tweak waarmee je het geluid aanpast tijdens het bellen? |
|
|||
|
|||
Dat "downgraden" met een iPhone 5 gaat redelijk ingewikkeld worden om het woord "onmogelijk" maar te vermijden.
|
|
||||
|
||||
Klopt inderdaad Timosha, dus laten we er maar vanuit gaan als je je iPhone 5 opstuurt ter reparatie, dat je daarna geen JB meer kunt gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Kosten vv. 35 euro bij reparatie dienst van de beunhaas. Aan de keuekentavel
|
|
||||
|
||||
Niet vergeten dat als je dat doet dat Apple je toestel als buiten economische schade ziet en je daar nooit meer garantie krijgt Als ze in ieder geval zien dat het knopje niet origineel erin is gezet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone stuk na reparatie homeknop | 1977koen | iPhone algemeen | 22 | 23-01-13 12:24 |
Home-knop stuk na reparatie! | jmulder | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 23-08-11 15:26 |
Volume Knop | agui | iPhone algemeen | 1 | 23-02-11 23:35 |
Volume knop er af?! | knrd | iPhone algemeen | 2 | 15-10-08 08:07 |
Iphone volume knop hard ( reparatie naar t mobile) | hababam | Odido (T-Mobile) | 10 | 08-09-08 19:22 |
|
|