HELP! - uploaden via iphone lukt niet! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iphoneclub Mijn macbook pro is overleden.. Dus ik probeer nu via mijn iphone te gaan soliciteren voor een baan. Meestal moet je je CV ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HELP! - uploaden via iphone lukt niet!
Hallo iphoneclub
Mijn macbook pro is overleden.. Dus ik probeer nu via mijn iphone te gaan soliciteren voor een baan. Meestal moet je je CV uploaden. Maar ik als ik wil uploaden, kan ik alleen maar in mijn FILMROL terecht komen.. Ik heb "idownloader" app op mijn. Iphone met al minn pdf files en CV en andere bestanden.. Is er een manier dat ik alsnog mijn CV kan uploaden via iphone/ dat ik mijn CV kan kiezen/uploaden?!?? Groet ricardo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's uploaden naar laptop niet mogelijk | Daniiel | iPhone algemeen | 12 | 23-06-13 16:14 |
MMs sturen naar een NIET iphone lukt niet ?? | Cathy79 | iPhone algemeen | 8 | 02-12-12 12:20 |
iPhone: jailbreaken lukt niet iphone 4 | mariokuh | Jailbreak | 1 | 22-06-12 23:20 |
uploaden van PC naar Icloud lukt niet | bertus51 | iCloud | 3 | 15-06-12 23:17 |
uploaden app lukt niet | AlonzoMusic | Ontwikkelen voor iOS | 15 | 21-05-11 02:37 |
|
|