iOS 7 beta aanhoudend probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al verschillende iOS 7 beta's gedraaid (2,3 en net 4) maar ik blijf maar het probleem houden dat wanneer ik mijn iphone lockscreen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 7 beta aanhoudend probleem
Ik heb al verschillende iOS 7 beta's gedraaid (2,3 en net 4) maar ik blijf maar het probleem houden dat wanneer ik mijn iphone lockscreen laat zien (dus met de sleep/wake of homeknop) dat het scherm aan blijft en niet meer na ongeveer 10 seconden automatisch weer uitgaat. Dit is vooral een probleem als je een whatsappje krijgt en je scherm blijft branden dan is mijn batterij namelijk heel snel leeg. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De enige oplossing is wachten todat de uiteindelijke versie uitkomt.
Het word natuurlijk aangeraden iOS 7 Beta niet in Prive gebruik te nemen . Aangezien de bugs enz. Mijn punt is: Terug naar iOS 6.1.3. |
|
||||
|
||||
Ontwikkelaars hebben hun eigen rubriek hier. Verdere vragen mogen eigenlijk hier niet besproken worden. daarom ook een slotje
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ios 6 beta 2 Wi-Fi probleem | Dubbelo7 | Wi-Fi | 2 | 28-06-12 14:45 |
terug van IOS 4.2 beta 3 naar 3.22 (probleem) | stefonline | iPad algemeen | 2 | 17-10-10 23:46 |
|
|