IPHONE Icoon notities verwijderd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op mijn Iphone de icoon notities verwijderd. Hoe kan ik deze terug plaatsen op de iphone. Op icloud zie ik hem wel nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPHONE Icoon notities verwijderd
Ik heb op mijn Iphone de icoon notities verwijderd.
Hoe kan ik deze terug plaatsen op de iphone. Op icloud zie ik hem wel nog staan. Wie kan me helpen.??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De standaard notities app van Apple is niet te verwijderen, net zoals alle andere standaard Apple apps die al zijn voor-geïnstalleerd op je iPhone.
Zoek met Spotlight (een scherm links van je eerst beginscherm op iOS 6) naar 'notities', kun je 'm daar vinden? Dan staat 'ie ook ergens verscholen op een van je beginschermen. Als je de notities app dan echt niet kan vinden kun je overwegen je beginschermen indeling opnieuw in te delen. Instellingen ->Algemeen -> Stel opnieuw in. |
|
|||
|
|||
Citaat:
als je het via op nieuw instellen doet, ben je dan niks kwijt, of wat veranderd er dan.?? Bedank voor de vlugge reactie, Laatst gewijzigd door Nikooos; 06-08-13 om 09:29. |
|
||||
|
||||
Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel beginschermindeling
Met deze optie wordt de standaardindeling hersteld en staan al je apps weer achter elkaar in plaats van in folders & hoe je ze nu hebt staan. Naast je indeling raak je niets kwijt.
|
||||
|
||||
Eventueel zou je de beginschermindeling kunnen herstellen. Wellicht dat hij er dan bij komt te staan. Alleen zul je al je apps opnieuw moeten indelen. Het eerste scherm bevat de Apple Apps en op de pagina's daarna je gedownloade apps in alfabetische volgorde.
EDIT: Bubbly was me voor!
War, war never changes Laatst gewijzigd door Pleur; 06-08-13 om 09:50. Reden: Reden? Snelheid is in kwestie! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Mail en notities icoon blijft wit | Erike1 | Jailbreak | 3 | 04-04-12 19:34 |
Vreemde Icoon naast mijn Batterijinfo icoon | torat | iPhone algemeen | 9 | 16-04-08 18:31 |
png icoon hoe transparant rond icoon | gmlens | Jailbreak apps en thema's | 2 | 19-03-08 17:26 |
|
|