Mijn Iphone is gewist op afstand door iemand anders. Is dat te achterhalen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmorgen is mijn iPhone spontaan gaan resetten. Heel irritant en gelukkig heb ik het meeste op iCloud staan maar kan ik achterhalen wie dat gewist ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn Iphone is gewist op afstand door iemand anders. Is dat te achterhalen?
Vanmorgen is mijn iPhone spontaan gaan resetten. Heel irritant en gelukkig heb ik het meeste op iCloud staan maar kan ik achterhalen wie dat gewist zou kunnen hebben op afstand?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Met wat vrienden uit het voetbalteam wisselen we nogal is wat info en apps uit maar die heb ik al gebeld en zij zeiden dit 'grapje' niet te hebben uitgehaald. Maarja je blijft toch achterdochtig nu.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Tip: wissel je Apple ID-gegevens gewoon nooit, met niemand, uit. Je weet niet waar het terecht komt.
Verander je wachtwoord even voor de zekerheid. Succes. |
|
||||
|
||||
Iemand die op jouw iCloud ID kan inloggen, kan ook je reservekopie-gegevens van iCloud gooien, evenzo je contacten en agenda.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Op Afstand Gewist En Teruggevonden | feddebuinink | iCloud | 1 | 13-05-13 17:25 |
Iemand anders heeft een aankopen gedaan op mijn account? | Chann55 | iPad algemeen | 1 | 12-05-12 14:15 |
Apps van iemand anders op mijn iPhone | srf0611 | iPhone Apps | 8 | 22-08-09 00:12 |
Applicaties van iemand anders op mijn iphone krijgen?! | Marshi | Archief | 2 | 14-01-09 20:40 |
iPhone kopen en abo naar iemand anders | vinzk | Koopinformatie Nederland | 4 | 07-12-08 01:30 |
|
|