iPhone leeg maken door uitloggen met Apple ID? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, als ik met m'n apple id uitlog, en de nieuwe gebruiker maakt een nieuwe aan. Dan download diegene bijvoorbeeld facebook. Maar is hij dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone leeg maken door uitloggen met Apple ID?
Hallo,
als ik met m'n apple id uitlog, en de nieuwe gebruiker maakt een nieuwe aan. Dan download diegene bijvoorbeeld facebook. Maar is hij dan niet ingelogd op mijn account. Want ik heb dan alle apps gewoon gewist. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat is een doel?
|
|
||||
|
||||
"Hallo,
Als ik met mijn Apple ID uitlog op mijn iOS apparaat en vervolgens een nieuwe gebruiker een Apple ID laat aanmaken. Zal deze nieuwe gebruiker dan met mijn account ingelogd zijn als deze gebruiker Facebook download? Momenteel staat het apparaat leeg, omdat ik alle applicaties verwijderd heb." Het beste dat je kunt doen voor een nieuwe gebruiker is je apparaat leeg maken. Anders lijkt het me niet zo dat deze persoon ingelogd staat.
|
||||
|
||||
Citaat:
iTunes: iOS-software herstellen
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uitloggen Wi-Fi in hotel met iPad of iPhone | trogon | iPad algemeen | 6 | 09-08-12 09:48 |
Iphone verkopen; leeg maken | Rds | iPhone algemeen | 8 | 05-08-11 10:45 |
leeg maken iphone | nance30 | iPhone algemeen | 4 | 13-10-10 16:37 |
Leeg maken Iphone | mamoman | Archief | 4 | 08-02-08 12:49 |
|
|