Uitloggen Wi-Fi in hotel met iPad of iPhone discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In hotels komt het steeds vaker voor dat je een persoonlijke inlognaam en wachtwoord krijgt. Indien je Wi-Fi tijd gekocht hebt en ingelogd bent, dien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uitloggen Wi-Fi in hotel met iPad of iPhone
In hotels komt het steeds vaker voor dat je een persoonlijke inlognaam en wachtwoord krijgt.
Indien je Wi-Fi tijd gekocht hebt en ingelogd bent, dien je om de resterende tijd later te gebruiken, uit te loggen. Indien je wilt wisselen van bv iPad naar iPhone, dan dien je eerst de iPad uit te loggen. Anders blijft de iPad geregistreerd en kan geen tweede apparaat op dezelfde inlognaam aangesloten worden. Simpel in Instellingen Wi-Fi uitschakelen werkt niet. Hoe kan ik uitloggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij de iPad/iPhone verdwijnt deze pagina na inlog onmiddellijk. Die pagina kan ik dan niet meer terugvinden. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het hotel waar ik was kon ik gewoon een 2 inlogcode krijgen voor nog een apparaat.
|
|||
|
|||
Wij zitten momenteel op een Hotspot van KPN en hier gebeurd hetzelfde, om uit te loggen met een Ipad schakel ik de Wi-Fi uit in Instellingen.
Daarna duurt het +/- 10 minuten voordat het uitgeschakelde apparaat uitgelogd is.Dit is voor KPN normaal. Vervolgens kun je dan met een ander apparaat inloggen. Dus direct uitloggen en vervolgens met een ander apparaat direct inloggen werkt niet. Helaas heb ik ook geen andere mogelijkheid kunnen vinden om met meerdere apparaten tegelijkertijd gebruik te maken van dezelfde inloggegevens. |
|
|||
|
|||
Misschien dat het hotel zelf je kan vertellen op welke pagina je kan uitloggen?
|
Labels |
ipad, iphone, wi-fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ethernet kabel op hotel: hoe kan ik ipad met Wi-Fi gebruiken? | carosj123 | Wi-Fi | 7 | 17-07-12 11:47 |
Uitloggen iTunes met iPad | MobileBelg | iPad algemeen | 7 | 20-04-12 19:24 |
|
|