//

iPhone kopen en abo naar iemand anders

iPhone kopen en abo naar iemand anders discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik ben al een tijdje van plan om een iPhone te kopen, maar ik heb al een abonnement. Mijn moeder heeft nu geen abo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-12-08, 22:28
vinzk vinzk is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 8
Talking iPhone kopen en abo naar iemand anders

Hallo!
Ik ben al een tijdje van plan om een iPhone te kopen, maar ik heb al een abonnement. Mijn moeder heeft nu geen abo meer, dus vroeg ik me af, kan ik niet een abonnement afsluiten op gsm.nl ofzo en dan die simkaart bij m'n moeder in haar mobiel duwen, en mijn simkaart in die iPhone. Weet iemand misschien of dit kan? Maar aangezien mijn moeder geen fanatiek mobiel-internetter is, denk ik eigenlijk dat ze helemaal geen mobiel internet nodig heeft . Weet iemand misschien een (betrouwbare) website waar ik een iPhone 3G kan kopen met abonnement, waarbij ik de iPhone gratis krijg, maar zonder mobiel internet erbij, en voor een redelijke prijs, à 25, 30 euro per maand? En als ik daar een iPhone koop, werkt die Visual Voicemail functie op de iPhone dan nog?

met vriendelijke groeten,

vinzk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-12-08, 22:51
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Het spijt me maar Visual Voicemail werkt alleen bij een T-mobile I-abonnement en daar zit nou eenmaal standaard internet bij. Je kan uiteraard wel het abonnement doorsluizen naar je moeder maar dan moet je zelf wel in het bezit zijn van een T-mobile SIM. Gratis aanschaffen is hoogstwaarschijnlijk wel mogelijk maar over het algemeen uitsluitend bij een twee jarig contract en in combinatie met een hoog Flex / Relax abbonement of één van de I abbonementen.
  #3  
Oud 06-12-08, 23:21
vinzk vinzk is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 8
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
Het spijt me maar Visual Voicemail werkt alleen bij een T-mobile I-abonnement en daar zit nou eenmaal standaard internet bij. Je kan uiteraard wel het abonnement doorsluizen naar je moeder maar dan moet je zelf wel in het bezit zijn van een T-mobile SIM. Gratis aanschaffen is hoogstwaarschijnlijk wel mogelijk maar over het algemeen uitsluitend bij een twee jarig contract en in combinatie met een hoog Flex / Relax abbonement of één van de I abbonementen.
Oke, bedankt voor de info.
  #4  
Oud 07-12-08, 01:06
benBEN's schermafbeelding
benBEN benBEN is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Vleuten
Berichten: 173
Standaard

Zomaar een idee.

Je wilt er ongeveer 25 a 30 euro aan uit geven, zonder mobiel internet.

Waarom dan niet een Tmobile abo, en je geeft je huidige abo kaart aan je moeder, allebei blij en ik denk de goedkoopste oplossing incl. snel mobiel internet
__________________
[B]iPhone 6+ 128 goud, iPad 3 64 wit
  #5  
Oud 07-12-08, 01:30
vinzk vinzk is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benBEN Bekijk bericht
Zomaar een idee.

Je wilt er ongeveer 25 a 30 euro aan uit geven, zonder mobiel internet.

Waarom dan niet een Tmobile abo, en je geeft je huidige abo kaart aan je moeder, allebei blij en ik denk de goedkoopste oplossing incl. snel mobiel internet
Dat is 't 'm nou juist . Het is wel een goed idee, maar ik bel en sms heel veel.
Reageren

Labels
abo, iphone, mobiel internet, website



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tijdens bellen per ongeluk iemand anders bellen escobarro iPhone algemeen 17 01-11-10 12:39
Apps van iemand anders op mijn iPhone srf0611 iPhone Apps 8 22-08-09 00:12
Applicaties van iemand anders op mijn iphone krijgen?! Marshi Archief 2 14-01-09 20:40
abonnoment overzetten naar iemand anders? lars 31 Archief 4 03-08-08 13:16
hoe je smsberichten verbergen voor iemand anders! truckdiver iPhone algemeen 33 22-05-08 21:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:36.