Apps van iemand anders op mijn iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zat vandaag te spelen met de iPod Touch van mijn oom en hij heeft meerdere betaalde apps gedownload via iTunes, en heeft deze op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps van iemand anders op mijn iPhone
Ik zat vandaag te spelen met de iPod Touch van mijn oom en hij heeft meerdere betaalde apps gedownload via iTunes, en heeft deze op zijn iPod Touch gezet.
Is het mogelijk om deze apps ook op mijn iPhone te zetten, door mijn iPhone met zijn iTunes te synchroniseren? (En is dit legaal? ) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je kan zijn ipod in jouw computer doen, dan kan je de spellen naar jouw bibliotheek sinchroniseren( hoe je dat ook schrijft ) , en dan kan je ze op jouw iphone zetten
|
|||
|
|||
Volgens mij dient je vriend de PC een machtiging te geven, kan tot 5 computers, maar het is wel de bedoeling dat dit binnen hetzelfde gezin blijft.
|
|
|||
|
|||
Dat gaat niet zomaar lukken.
Je iPod staat ingesteld voor jouw account. Wil je gegevens van een andere account er op zetten dan zullen de gegevens van jouw account gewist worden. En uiteraard zou het niet legaal zijn ook. Lijkt me logisch. |
|
||||
|
||||
Volgens mij is niet je iPod, maar je PC gekoppeld aan iTunes.
Wat Runaque zegt dus: je oom kan jouw PC machtigen voor zijn iTunes account, dan heb je de software op jouw PC staan en kun je syncen met jouw iPod. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan iemand mij vertellen hoe dit werkt, of mijn apps dan van m'n iPhone verwijderd worden, hoe ik zo'n machtiging in kan stellen, enzovoorts? |
|
||||
|
||||
Kan alleen met 1 dezelfde account.
Stel jou oom heeft de account oom@hotmail.com pass: oom moet jij met jou iphone ook die aanmeldingsgegevens hebben en op zijn pc synchen. Waardoor jij zijn app's ook kan krijgen. Nadeel alles wat je koopt is via zijn account wat hem dus geld kost. Switch je van account is alles er weer af. Dus je moet het recht hebben met jou account van de App. En via iTunesmap de .mobileapp files transferen heeft ook geen nut. |
|
|||
|
|||
Lees dit maar eens door:
http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips/itunes/betaalde-applicaties-op-meerdere-iphones-installeren/ |
|
|||
|
|||
Als je een keer bij je oom langskomt of bij jou komt(Of als hij de inlog gegevens geeft nog makkelijker. Ik weet niet of die dat jou toevertrouwd) moet hij even op de iphone zelf of op itunes inloggen op zijn acc en de applicatie's downloaden. zie hierboven ^ voor de uitgebreide uitleg. of dit legaal of illegaal is weet ik niet but who cares?
Laatst gewijzigd door PeterTe; 22-08-09 om 00:18. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Applicaties van iemand anders op mijn iphone krijgen?! | Marshi | Archief | 2 | 14-01-09 20:40 |
iPhone kopen en abo naar iemand anders | vinzk | Koopinformatie Nederland | 4 | 07-12-08 01:30 |
abonnoment overzetten naar iemand anders? | lars 31 | Archief | 4 | 03-08-08 13:16 |
hoe je smsberichten verbergen voor iemand anders! | truckdiver | iPhone algemeen | 33 | 22-05-08 21:38 |
weet iemand ook hoe ik all mijn TelNummer van Iphone naar Sim kan overzetten? | slim.thug | Archief | 2 | 18-02-08 03:18 |
|
|