//

Apps van iemand anders op mijn iPhone

Apps van iemand anders op mijn iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zat vandaag te spelen met de iPod Touch van mijn oom en hij heeft meerdere betaalde apps gedownload via iTunes, en heeft deze op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-08-09, 18:34
srf0611 srf0611 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 88
Standaard Apps van iemand anders op mijn iPhone

Ik zat vandaag te spelen met de iPod Touch van mijn oom en hij heeft meerdere betaalde apps gedownload via iTunes, en heeft deze op zijn iPod Touch gezet.
Is het mogelijk om deze apps ook op mijn iPhone te zetten, door mijn iPhone met zijn iTunes te synchroniseren?
(En is dit legaal? )
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-09, 19:57
naldje's schermafbeelding
naldje naldje is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Woubrugge
Berichten: 52
Standaard

je kan zijn ipod in jouw computer doen, dan kan je de spellen naar jouw bibliotheek sinchroniseren( hoe je dat ook schrijft ) , en dan kan je ze op jouw iphone zetten
__________________
4 x iPhone 1st generation 8 GB + Jailbreak || 2 x iPhone 3G 16 GB + Jailbreak || 2 x iPhone 3G S 32 GB
  #3  
Oud 21-08-09, 20:11
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door naldje Bekijk bericht
je kan zijn ipod in jouw computer doen, dan kan je de spellen naar jouw bibliotheek sinchroniseren( hoe je dat ook schrijft ) , en dan kan je ze op jouw iphone zetten
Volgens mij dient je vriend de PC een machtiging te geven, kan tot 5 computers, maar het is wel de bedoeling dat dit binnen hetzelfde gezin blijft.
  #4  
Oud 21-08-09, 20:13
Pidi Pidi is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Dat gaat niet zomaar lukken.
Je iPod staat ingesteld voor jouw account. Wil je gegevens van een andere account er op zetten dan zullen de gegevens van jouw account gewist worden.

En uiteraard zou het niet legaal zijn ook. Lijkt me logisch.
  #5  
Oud 21-08-09, 20:24
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Volgens mij is niet je iPod, maar je PC gekoppeld aan iTunes.
Wat Runaque zegt dus: je oom kan jouw PC machtigen voor zijn iTunes account, dan heb je de software op jouw PC staan en kun je syncen met jouw iPod.
  #6  
Oud 21-08-09, 21:33
srf0611 srf0611 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Bekijk bericht
Volgens mij is niet je iPod, maar je PC gekoppeld aan iTunes.
Wat Runaque zegt dus: je oom kan jouw PC machtigen voor zijn iTunes account, dan heb je de software op jouw PC staan en kun je syncen met jouw iPod.
Mijn oom woont zo'n 15km verderop en heeft een eigen iTunes-account en ik heb m'n eigen iTunes-account maar ben niet van plan betaalde apps aan te schaffen. Zodra ik m'n iPhone heb, zal ik er zelf wat apps op zetten (via m'n eigen account) en als ik een keer bij hem ben (of hij bij mij) wil ik de betaalde apps van hem een keer overzetten.
Kan iemand mij vertellen hoe dit werkt, of mijn apps dan van m'n iPhone verwijderd worden, hoe ik zo'n machtiging in kan stellen, enzovoorts?
  #7  
Oud 21-08-09, 21:55
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Kan alleen met 1 dezelfde account.

Stel jou oom heeft de account oom@hotmail.com pass: oom
moet jij met jou iphone ook die aanmeldingsgegevens hebben en op zijn pc synchen. Waardoor jij zijn app's ook kan krijgen.

Nadeel alles wat je koopt is via zijn account wat hem dus geld kost.
Switch je van account is alles er weer af.

Dus je moet het recht hebben met jou account van de App.
En via iTunesmap de .mobileapp files transferen heeft ook geen nut.
  #8  
Oud 21-08-09, 21:56
tagged tagged is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 24
Standaard

Lees dit maar eens door:
http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips/itunes/betaalde-applicaties-op-meerdere-iphones-installeren/
  #9  
Oud 21-08-09, 23:12
PeterTe PeterTe is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 285
Standaard

Als je een keer bij je oom langskomt of bij jou komt(Of als hij de inlog gegevens geeft nog makkelijker. Ik weet niet of die dat jou toevertrouwd) moet hij even op de iphone zelf of op itunes inloggen op zijn acc en de applicatie's downloaden. zie hierboven ^ voor de uitgebreide uitleg. of dit legaal of illegaal is weet ik niet but who cares?

Laatst gewijzigd door PeterTe; 21-08-09 om 23:18.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Applicaties van iemand anders op mijn iphone krijgen?! Marshi Archief 2 14-01-09 19:40
iPhone kopen en abo naar iemand anders vinzk Koopinformatie Nederland 4 07-12-08 00:30
abonnoment overzetten naar iemand anders? lars 31 Archief 4 03-08-08 12:16
hoe je smsberichten verbergen voor iemand anders! truckdiver iPhone algemeen 33 22-05-08 20:38
weet iemand ook hoe ik all mijn TelNummer van Iphone naar Sim kan overzetten? slim.thug Archief 2 18-02-08 02:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:14.