appleid wijzigen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik mijn appleid wijzigen??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
appleid wijzigen
Hoe kan ik mijn appleid wijzigen??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het al eens gewijzigd voor een ander; echter: het oude id verschijnt weer en kan ik niet vervangen voor het nieuwe, omdat 'Apple dat al kent'; (logisch: heb ik immers al opgegeven).
Ben trouwens al naar fabrieksinstellingen teruggegaan; daarbij is het eerste apple id blijkbaar niet gewist?? |
|
||||
|
||||
Aha, je wilt je Apple ID van een iPhone verwijderen (uitloggen).
Dat kan via Instellingen > iTunes en App Stores > Apple ID: naam@email.com > Log uit Je gehele Apple ID uitloggen kan via Instellingen > iCloud > Verwijder account Wil je de iPhone weggeven of verkopen: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post906230
|
|||
|
|||
@timosha en @ bubbly
Heb getracht Apply ID te verwijderen vlg laatste post. Blijkt de oude ID toch weer te verschijnen bij een poging tot aankoop in de AppStore?? Edit: dunnetjes overgedaan en: OPGELOST THX Laatst gewijzigd door ceesvb; 06-08-13 om 14:01. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
AppleId probleem | ferrywalter | iPad algemeen | 3 | 17-07-13 10:39 |
Wachtwoord AppleID ongeldig???? | Liliane1967 | iPad algemeen | 0 | 17-06-13 17:21 |
Uw AppleID is vergrendel | pebbls | iPhone algemeen | 2 | 12-04-13 13:04 |
AppleID iTunes geen verbinding na update iOs6 | Spurrea | iPad algemeen | 5 | 21-10-12 13:10 |
Mac OS X: wijzigen wachtwoord appleid | miracle90 | iTunes | 2 | 17-04-12 22:28 |
|
|