Andere naamgeving contacten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi. Als ik een whatsapp bericht krijg van iemand in het vergrendelscherm (een pushbericht) dan staat er vaak een andere naam als de naam die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Andere naamgeving contacten
Hoi.
Als ik een whatsapp bericht krijg van iemand in het vergrendelscherm (een pushbericht) dan staat er vaak een andere naam als de naam die ik dit persoon in mijn contacten heb gegeven. Mijn moeder staat bijvoorbeeld als mama in mijn telefoon maar als ik een whatsapp melding krijg staat er haar eigen naam. Dit is te zien in het vergrendelscherm. In whatsapp staan wel de goede namen. Hoe kan ik zorgen dat de namen in het vergrendelscherm veranderen naar de namen die ik ze wil geven? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat kun je niet veranderen. Dat is de instelling die iedereen voor zichzelf instelt in WhatsApp.
WhatsApp > Instellingen > Profiel
|
||||
|
||||
Hello,
Whatsapp maakt volgens mij gebruik van eigen namen. Zo kun je bijvoorbeeld ook je eigen naam aanpassen via het instellingen menu van WhatsApp en vervolgens profiel. EDIT: Bubbly je bent me weer voor :-P
|
||||
|
||||
Het scheelde ditmaal minder
|
|
||||
|
||||
Dat klopt dan weer wel ja, ik ben meestal een bericht aan het typen terwijl ik het nakijk :-P Dus dan kan het een paar minuutjes duren soms, haha.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten bewaren bij andere apple id | Slefke | iPhone algemeen | 1 | 14-01-12 13:05 |
Iphone op andere pc geupdate en nu Contacten kwijt | nazli | iPhone algemeen | 2 | 31-10-11 09:54 |
Contacten verplaatsen-naar en opslaan-in andere groep | dennis_rnb | iTunes | 7 | 15-07-11 23:43 |
contacten en andere dingen toevoegen aan menu? | Masterdenk | iPhone algemeen | 3 | 01-06-08 13:00 |
|
|