Donkerder scherm op iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren een nieuwe iphone 5 gekocht omdat mijn vrouw mijne graag wou en merk nu verschil . Mijn scherm is iets groener , ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Donkerder scherm op iphone 5
Ik heb gisteren een nieuwe iphone 5 gekocht omdat mijn vrouw mijne graag wou en merk nu verschil .
Mijn scherm is iets groener , het wit is niet zo helder . Nou kan het zijn dat de verkoper er een screenprotector op heeft geplakt die iets donkerder getint is maar dat weet ik niet zeker ( wel dat er een screenprotector op zit) Ik wil graag weten of het vaker gebeurd met iphones dat het scherm iets groener is ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Tja, iets groener dan wat? Bij mij is de tint van een iPhone 3GS iets anders dan die van de iPhone 4. De tint van de iPhone 4S is dan weer iets anders dan die die van de iPhone 3GS, iPhone 4 en iPhone 5.
|
|
||||
|
||||
Ja dat klopt maar ik heb hier twee iphone 5 naast elkaar liggen en een 4 , de 4 is veel witter dan beide 5's
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Rand iets donkerder? | MoonDust | iPad algemeen | 5 | 27-08-14 07:03 |
Kleuren bullits agenda donkerder | ThomasKrijt | iPhone algemeen | 0 | 23-02-13 12:23 |
iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm! | Achillias | iPhone algemeen | 22 | 06-11-12 10:26 |
iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm! | Achillias | iPad algemeen | 5 | 09-01-12 00:01 |
iPhone: Iphone 4 blijft in opstart scherm (niet apple scherm) | marc1971 | Jailbreak | 3 | 07-12-11 16:18 |
|
|