//

iPhone scherm valt uit

iPhone scherm valt uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 4 16GB en hij deed het altijd prima. Tot een kleine 3 dagen geleden, hij begon te haper en sprong ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-08-13, 16:57
jwtje1 jwtje1 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 22
Standaard iPhone scherm valt uit

Hallo,
Ik heb een iphone 4 16GB en hij deed het altijd prima. Tot een kleine 3 dagen geleden, hij begon te haper en sprong af en toe ineens op het ontgrendelscherm. Dus ik dacht naja zal wel een software matisch foutje zijn. Maar nu net krijg ik een whatsapp bericht binnen en hij laat hem zien in het lockscreen waarna hij op zwart schiet. Dus ik dacht dat ik te laat was, heb me iPhone geprobeert te ontgrendelen maar dat deed hij niet.. In plaats daarvan zag ik een beeld van een waaz blauw aan de bovenkant wat overliep in zwart naar de onderkant. Geluiden hoorde ik nog wel..

Is er iemand die dit ook heeft gehad of toevallig weet wat er aan de hand is? Vind het niet zo prettig namelijk.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-08-13, 18:40
NLjorn NLjorn is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Twente
Berichten: 206
Standaard

Software al geprobeerd te herstellen? Anders iPhone laten repareren..
  #3  
Oud 17-08-13, 11:04
HooijmansNL's schermafbeelding
HooijmansNL HooijmansNL is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Boxtel
Berichten: 131
Standaard

iPhone herstellen met iTunes, wel eerst even de nieuwe iTunes versie installeren!
In de DFU mode zetten, en dan op herstellen drukken in iTunes, als het op de normale manier niet werkt Veel succes!
__________________
Stay Hungry ... Stay Foolish
  #4  
Oud 17-08-13, 14:51
jwtje1 jwtje1 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 22
Standaard

Ik ben uiteindelijk toch maar even naar het iCentre geweest, ik heb ze daar hetzelfde verteld als hier. De man daar dacht dat het alleen me LCD was die kapot gegaan zou kunnen zijn. Dus eenmaal naar een reparatieboer mijn lcd te laten vervangen hebben bleek dat het aan een chip in het moederbord lag.. Naja duur grapje dus 130 euro om dat even te laten vervangen..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iPhone scherm valt uit bij camera Eplusk iPhone algemeen 42 15-08-13 23:52
Iphone 3GS valt uit scherm nog licht zichtbaar Jordylwd iPhone algemeen 1 08-01-12 19:57
Scherm valt spontaan uit Iphone 4. Telefoon zelf blijft aan R03l4nd iPhone algemeen 2 03-10-11 20:21
iPhone valt steeds uit en toont wit scherm ChristianS iPhone algemeen 1 27-09-11 22:11
iPhone 3GS valt uit als ik was harder druk op me scherm. mali112 iPhone algemeen 0 04-06-11 02:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:50.