//

Bellen met iPhone 4S

Bellen met iPhone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone nu 1.5 jaar en opeens hoort niemand mij meer als ik wordt of iemand bel. Als ik mijn oortjes aansluit en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-08-13, 21:55
Coentjee Coentjee is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 9
Standaard Bellen met iPhone 4S

Ik heb mijn iPhone nu 1.5 jaar en opeens hoort niemand mij meer als ik wordt of iemand bel. Als ik mijn oortjes aansluit en dan via de headset bel werkt het allemaal gewoon. Ik zelf denk dat er bij de oortjes aansluiting iets niet goed meer functioneert, zodat die denkt dat er oortje in zitten ofzo. Iemand enige idee hoe ik dit snel kan oplossen?

Bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-08-13, 22:08
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Als eerste moet je zeker weten dat het probleem bij de headsetpoort van de iPhone ligt. Dit kun je checken door de volumeknoppen + en - in te toetsen. Als er dan "koptelefoon" onder staat als er geen koptelefoon aanwezig is, dan denkt de iPhone inderdaad dat er een koptelefoon inzit.

Je kan proberen de koptelefooningang schoon te maken, pas hier wel mee op! Misschien een busje gecompresseerde lucht kopen?
  #3  
Oud 16-08-13, 02:24
Coentjee Coentjee is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 9
Standaard

Ik heb het geprobeerd wat je zei maar dat werk gewoon normaal. Maar ik heb het met viber geprobeerd en daar werkt de microfoon ook niet.. Maar met filmen neemt die wel geluid op dus microfoon is dan niet kapot lijkt mij.
  #4  
Oud 16-08-13, 08:23
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

als je even googled zal je er achter komen dat er twee microfoons in je iphone zitten.

1 voor bellen
1 voor video en dictafoon
  #5  
Oud 16-08-13, 08:41
fraaijma fraaijma is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

Alle soundproblemen met je iphone op een rijtje iPhone No Sound/ Fixes for no sound on Speaker, Apps, Music, Videos...

Om je veel tijd te besparen: kijk naar de video bij Step 8. Dit is in 99 van de 100 gevallen de oplossing voor je probleem.

Suc6 ermee!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met bellen, iPhone 4 milan13 iPhone algemeen 1 07-03-13 14:10
iphone valt uit met bellen op zwart scherm met apple Bert60 Archief 2 04-10-10 11:19
Bellen met de Iphone missvirusje iPhone algemeen 2 10-01-09 21:31
Bellen met iphone dramakrazy Archief 5 19-03-08 00:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:44.