Iphone 3GS start niet meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een Iphone 3GS. Na een paar keer een app niet opgestart meer te krijgen, viel mn telefoon uit en kreeg ik vervolgens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS start niet meer op
Hallo, ik heb een Iphone 3GS. Na een paar keer een app niet opgestart meer te krijgen, viel mn telefoon uit en kreeg ik vervolgens een zwart scherm met usb kabel -> Itunes.
Heb hem aangesloten op mn pc en kreeg de melding dat Itunes een Iphone heeft aangetroffen waarvan een herstelmodus actief is. Weet nu niet wat te doen. Hij is wel gejailbreakt. Heeft laatste update nog niet gehad, hoe krijg ik hem weer aan de praat?? Hoop dat iemand kan helpen! Bedankt alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Download Tinyumbrella en sluit de iPhone aan. Er staat rechts boven "fix recovery" waar je moet klikken.
Als het goed is zou je iPhone weer moeten opstarten. Indien dit niet het geval is, zou je je iPhonemoeten herstellen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs start niet meer op en laad ook niet meer op en itunes herkent hem ook niet | youssef10 | iPhone algemeen | 9 | 01-11-12 18:24 |
iphone 3gs start niet meer op | pinda33 | iPhone algemeen | 5 | 23-02-12 18:23 |
Iphone 3gs start niet meer op! | dazsl | iPhone algemeen | 6 | 10-10-11 17:28 |
Iphone 3GS start niet meer op | Otman | iPhone algemeen | 5 | 26-07-10 21:25 |
iphone 3gs start niet meer op 3.1 | evinx | Archief | 6 | 12-10-09 22:22 |
|
|