Wat doet slecht bereik met je accu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een iphone 5 64gb met een tmobile abonnement. Deze combinatie gebruik ik sinds vorig jaar. Nu heb ik al vanaf het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat doet slecht bereik met je accu?
Beste mensen,
Ik heb een iphone 5 64gb met een tmobile abonnement. Deze combinatie gebruik ik sinds vorig jaar. Nu heb ik al vanaf het begin slecht bereik bij mij op de zaak. Probleem is dat het pand 2100m2 groot is en ik veel op en neer loop. Op sommige plaatsen heb ik vol bereik en andere plaatsen helemaal niets of 1 streepje. Mijn accu is al vanaf dag 1 een drama. Een hele werkdag haal ik niet. Nu is mijn vraag eigen, Wat voor effect heeft het slechte bereik op je accu? Ik kan me voorstellen dat een telefoon constant op zoek is naar beter signaal, maar heeft dit echt zo veel invloed op mijn accu? Het testen van een andere provider is geen optie omdat niemand goed binnen bereik heeft helaas. Bedankt alvast. Groet Thijs |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
2.000 mW is nogal veel voor een accu van 1.420 mAh. Als de iPhone een jailbreak heeft kan je dat volgen en onderzoeken met de (dure) app Signal uit Cydia. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarnaast nog even een andere snelle vraag. Als ik mijn toestel naar apple wil sturen, heb ik dan een kassabon nodig? Toestel heeft volgens Apple nog garantie maar ik heb geen bon. |
|
|||
|
|||
Citaat:
In het buitenland zal je dat probleem minder hebben omdat je dan kan roamen tussen verschillende providers. In het binnenland is dat voorlopig nog onmogelijk. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor alle informatie.
Ik ga ermee aan de slag |
|
|||
|
|||
heb je geen Wi-Fi op je werk? Dan kun je je mobiele data helemaal uitzetten...
|
|
||||
|
||||
Heh dan zoek de iphone de hele tijd naar Wi-Fi en dat is ook geen oplossing
|
|
||||
|
||||
Verbruikt minder dan 3G e.d
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je eenmaal bent verbonden, ben je verbonden. Neem aan als er Wi-Fi is, dat dit door het hele pand is...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
slecht Wi-Fi bereik met iphone 5 16gb | gray | iPhone algemeen | 0 | 15-08-13 20:41 |
Accu extreem slecht. | thirs. | iPhone algemeen | 7 | 04-07-11 15:44 |
1G iPhone met verschrikkelijk slecht bereik.. | AceHighHugo | iPhone algemeen | 3 | 28-08-09 19:28 |
Wat bereik ik met een JailBreak | Cookiesmonster | Archief | 1 | 09-06-09 00:41 |
G2 met plotseling slecht bereik via Vodafone | Guest-20171129104752 | Vodafone | 10 | 13-11-08 21:29 |
|
|