FaceTime wil niet verbinden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hmmmm, sta nog niet te springen om deze oplossing. Was er inmiddels al wel achter dat resetten en restoren geen effect had. Maar met deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hmmmm, sta nog niet te springen om deze oplossing. Was er inmiddels al wel achter dat resetten en restoren geen effect had.
Maar met deze oplossing ben ik alles kwijt, gemaakte foto's, berichtjes in WhatsApp. Even een nachtje over slapen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ik kom er niet uit ssh wil niet verbinden | djnosfox | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 29-11-11 16:46 |
iphone wil niet verbinden met imac in finder | jansnoek | iPhone algemeen | 4 | 14-01-11 13:17 |
Iphone wil niet automaties verbinden met carkit | marbin | iPhone algemeen | 4 | 18-04-10 10:53 |
iPhone wil niet goed verbinden met me router | coen0s | Wi-Fi | 5 | 27-09-08 23:30 |
Windows: WinSCP wil niet verbinden.. | iMike | Desktop-applicaties | 12 | 25-06-08 00:59 |
|
|