ispw bestand iOS 7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik de verhalen zo lees is het beter een clean install van iOS 7 te doen dmw shift-herstel in iTunes en dan ispw bestand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ispw bestand iOS 7
Als ik de verhalen zo lees is het beter een clean install van iOS 7 te doen dmw shift-herstel in iTunes en dan ispw bestand te selecteren. Maar misschien een domme vraag. Waar haal je dat bestand vandaan? Normaal haalt iTunes zelf t bestand op.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Aangezien google.nl bestaat leg ik je wel even uit, als het chinees voor jou staat op google, ios 7 komt pas 18 september beschikbaar voor de normale gebruiker en voor de dev-mensjes is het gister uit gekomen.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 september 2013 om 22:34 ---------- En er staan wel wat ios7 gm's op internet maar hoor wel dat je iTunes beta 2 gelijk erbij moet installeren om je backup terug te zetten.. |
|
|||
|
|||
Mijn vraag is ook voorbereidend op 18/9. Ik hoef geen GM erop. Maar waar kan ik op 18/9 dat ispw bestand vandaan halen? Gewoon via iTunes ?
|
|
||||
|
||||
De nieuwe versie kan je gewoon via iTunes downloaden nadat je je iPhone hebt aangesloten op je pc.
|
|
|||
|
|||
Ok. Normaal begint ie bij mij dan altijd direct met installatie en kan ik volgens mij geen clean install forceren. Of maak je dan de keuze. Downloaden later installeren?
|
|
||||
|
||||
Dan kan je inderdaad die keuze nemen.
|
|
|||
|
|||
Thnx voor je uitleg Bomans.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verschil iOS 6 ispw global en Verizon – CDMA? | Scirocco | iPhone algemeen | 4 | 20-09-12 10:36 |
Grootte van het iOS 5 bestand | Mauriceapple | iPhone algemeen | 4 | 12-10-11 21:01 |
iPhone: FW 3.1.2 bestand van zip naar ispw veranderen werkt niet | DjowieD | Jailbreak | 3 | 28-05-10 20:56 |
probleem: .zip bestand nr .ipsw bestand??? | FamousD | Archief | 1 | 10-11-09 22:36 |
Ispw-bestand 1.1.1 | JeroenR | Archief | 7 | 26-01-08 17:42 |
|
|