FW 3.1.2 bestand van zip naar ispw veranderen werkt niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo na al een hele dag bezig te zijn met mijn iphone 2g te jailbreaken en te unlocken kom ik er maar niet uit vorige ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
FW 3.1.2 bestand van zip naar ispw veranderen werkt niet
Hallo na al een hele dag bezig te zijn met mijn iphone 2g te jailbreaken en te unlocken kom ik er maar niet uit vorige x toen ik nog windows vista had was het geen probleem.
het probleem is als ik hem wil herstellen in itunes en dan Shift herstellen doe en de firmware wil kiezen die ik hier van de site heb gehaald hij die niet kan vinden een oudere firmware die ik nog op de computer heb staan wel dat is een ispw bestand. dus deze ook veranderd van zip naar ispw maar werkt allemaal niet. kan iemand mij mischien helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verander hem naar .ipsw in plaats van naar .ispw.......
|
|||
|
|||
ja heb ik ook al geprobeert maar geen verschil hij blijft niet zichtbaar. ook als ik alle bestandextenties weergeven heb aan of uit gevinkt.
|
|
||||
|
||||
Doe je het dan wel correct? Eerst alle bestandextensies weergeven aanzetten en dan .zip veranderen naar .ipsw.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Hosts bestand veranderen voor herstellen naar 3.1.2 | sjorriss | Unlock | 6 | 23-04-10 14:23 |
probleem: .zip bestand nr .ipsw bestand??? | FamousD | Archief | 1 | 10-11-09 22:36 |
zip bestand theme | tinos | Jailbreak apps en thema's | 2 | 08-10-08 11:11 |
Ispw-bestand 1.1.1 | JeroenR | Archief | 7 | 26-01-08 17:42 |
e-mailbijlage ZIP-bestand probleem | panne015 | iPhone algemeen | 0 | 29-12-07 10:04 |
|
|