Problemen met firmware herstellen in iTunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal Ik heb een oude Iphone 3g die ik niet meer gebruik als telefoon maar als iPod omdat wij inmiddels zijn voorzien van 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met firmware herstellen in iTunes
Beste allemaal
Ik heb een oude Iphone 3g die ik niet meer gebruik als telefoon maar als iPod omdat wij inmiddels zijn voorzien van 2 iphone's 4s Het probleem is met de 3g dat het besturings systeem eraf is en ik het via ITunes er niet meer terug op krijg middels herstellen,ik krijg ieder keer er heeft zich een onherstelbare fout voorgedaan (code1015)is er een manier om dit weer terug te zetten,vind het zonde om hem weg te gooien |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Onderstaande link verwijst naar een lang topic over iTunes fout 1015:
http://forum.iculture.nl/f8/desktop/...de-1015-a.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Firmware herstellen met kapotte homebutton | V70ORD5 | Jailbreak | 2 | 10-06-11 18:37 |
Windows: Problemen met herstellen | dutchronnie | iTunes | 3 | 15-09-10 14:31 |
IPhone 3GS 16GB Firmware 3.1.2 herstellen ITunes. | Roy-776 | Archief | 2 | 07-02-10 13:42 |
Windows: Itunes 8.0 :Firmware herstellen van 2.1 naar 2.0 shift werkt niet | joke_name | iTunes | 2 | 13-09-08 10:31 |
Niet kunnen herstellen in Itunes na maken van Custom firmware in WinPwn 2.5 | matthouz | Jailbreak [archief] | 2 | 07-09-08 20:00 |
|
|