//

Batterij / Software probleem

Batterij / Software probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb afgelopen zaterdag het probleem gehad met (waarschijnlijk) de batterij van mijn iphone. Waarbij de batterij inhoud niet meer werd verhoogd (software-matig) en het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-07-13, 13:02
stadjer stadjer is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 42
Standaard Batterij / Software probleem

Ik heb afgelopen zaterdag het probleem gehad met (waarschijnlijk) de batterij van mijn iphone. Waarbij de batterij inhoud niet meer werd verhoogd (software-matig) en het apparaatje viel steeds uit waarna hij een paar seconden later weer ging opstarten.

Toen heb ik mijn iphone even hersteld naar de fabrieksinstellingen en opnieuw mijn reservekopie er op gezet. Waarna het probleem de wereld uit was.

En afgelopen avond had ik weer het zelfde probleem. Weet iemand een blijvende oplossing ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-08-13, 17:50
blubber13 blubber13 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 77
Standaard

Nein, dat weet ik niet... Ik had eens gespeeld met de instellingen van mijn Iphone en toen had heel mijn gsm ontregelt. Toen wist ik nog niet veel van apple dus was ik naar de winkel geweest. Die hadden een back-up gemaakt van de iphone, en daarna hadden ze fabriekinstellingen gezet en terug de backup erop gezet. In de winkel spraken ze van een software- fout. Echter dat de fout enkele dagen terug voor problemen zorge. Iphone had eigenwil, reageerde traag en met iedere vinger tikt die je deed gaf die storingen en zoomde die automatisch in. (De instellingen dus waar ik toen mee had geknoeid) In de winkel zeiden ze dat het kon zijn dat die software-fout ook op de bakc-up stond en dat die daarna werd teruggeplaats...Mischien wat bij jouw toestel ook geeft....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
software probleem?? famvanhove iPhone algemeen 1 09-11-11 12:29
Batterij snel leeg - software of hardware probleem? Flipper01 iPhone algemeen 2 31-05-11 10:49
software probleem pzgeluid iTunes 14 12-12-10 20:02
software probleem Rubenn1992 iPhone algemeen 3 20-10-10 00:38
iphone 4 batterij - software vink_sander iPhone algemeen 11 05-08-10 16:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:27.