Mijn iPhone blijft letters wissen na 1x op backspace gedrukt te hebben discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een bericht typ en een letter dmv het X knopje wis. Dan blijft hij wissen. Zodra ik een willekeurige knop indruk dan stopt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone blijft letters wissen na 1x op backspace gedrukt te hebben
Als ik een bericht typ en een letter dmv het X knopje wis. Dan blijft hij wissen. Zodra ik een willekeurige knop indruk dan stopt het wissen. Maar, waarom blijft het apparaat automatisch wissen? Kan dit uitgezet worden?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als eens geprobeerd te resetten?
hard-reset verhelpt de meeste issue's.. |
|
|||
|
|||
Harde reset is Aan Uit schakelen? Dat doe ik vaker, maar probleem blijft aanhouden.
|
|
|||
|
|||
Klik eens op het blauwe vraagteken achter de woorden harde reset.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zoek mijn iPhone: wissen ongedaan maken? | Dii | iCloud | 1 | 11-12-12 10:15 |
Iphone 4 na wissen instellingen blijft scherm zwart met ronddraaiend cirkeltje | finnie | iPhone algemeen | 10 | 12-10-12 17:17 |
Iphone blijft vol ook na veel wissen | Donjopie | iPhone algemeen | 5 | 22-09-11 21:39 |
Letters BE achte mijn Mobiele nummer | zzmak | Odido (T-Mobile) | 0 | 01-06-10 17:25 |
iphone 1G na wissen blijft hij hangen met opstarten | pollie | Archief | 1 | 21-12-08 12:10 |
|
|