iphone 4s activeren & simlock verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste, heb ook recent een iphone 4s gekocht, ios 6.1.3 maar kan hem helaas ook niet activeren. vermoedelijk een simlock, ik weet niet op welk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4s activeren & simlock verwijderen
beste, heb ook recent een iphone 4s gekocht, ios 6.1.3 maar kan hem helaas ook niet activeren. vermoedelijk een simlock, ik weet niet op welk netwerk ;s ,ik zelf zit bij mobistar , heb net ook zo'n R-SIM 8G besteld maar heb er geen idee van of dit gaat werken weet iemand dat & kan er mij eventueel iemand helpen? mvg.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Pm mij je imeinummer dan check ok het voor je
|
|
|||
|
|||
imei
|
|
|||
|
|||
ik zit met hetzelfde probleem! Wie kan mij helpen? Weet mn Imei nummer
|
|
|||
|
|||
hallo robbecoomans.
ik kan u zeggen dat een r-sim perfect werkt op een 4s. ik heb zelf een r-sim7+ en ben er zeer tevreden over. het enige dat je moet weten is het land en provider. dan de imsi nummer opzoeken(7 cijfers) de volledige procedure om te activeren en unlocken staat op de site van r-sim |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Oostenrijkse iPhone activeren en simlock verwijderen!? | Merijntje1 | Unlock | 2 | 24-08-12 22:59 |
Iphone simlock verwijderen. NL toestel met AT&T lock | Guess86 | iPhone algemeen | 6 | 07-02-12 20:46 |
iPhone: iPhone 3g AT&T simlock verwijderen zonder originele sim. | MikeNL | Jailbreak | 3 | 28-07-10 08:44 |
iPhone 3GS: & 4: Telefoon niet geactiveerd maar simlock AT&T kan tmobile gewoon ? | Melvin18 | Unlock | 2 | 03-07-10 10:59 |
3gs at&t simlock verwijderen t-mobile | cesaf | Archief | 3 | 30-04-10 15:24 |
|
|