Carpoolen naar oberhausen?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie gaat er mee donderdagavond naar oberhausen? Wil graag met iemand of meerdere samen gaan en al vroeg in de avond gaan zitten. Ik kom ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Carpoolen naar oberhausen?!
Wie gaat er mee donderdagavond naar oberhausen? Wil graag met iemand of meerdere samen gaan en al vroeg in de avond gaan zitten. Ik kom uit Tiel (Gelderland).
Hoor het graag! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je wilt mag je met mij mee, ben juist dit tot volgende week zaterdag in nederland in tiel. Voor een paar vriende tz bezoeken en vandaar ga ik dan naar oberhausen.
Pm me maar als je mee wilt! |
|
|||
|
|||
Hee,
Dat is goed. Hoe laat wil je vertrekken donderdag? Bel me anders even. Mvg, Jeffrey |
|
||||
|
||||
Zonder nummer zal dit niet lukken
|
|
|||
|
|||
Hi! Ik ben opzoek naar mensen die mee willen rijden naar Oberhausen. Je mag gratis meerijden op de voorwaarde dat je 1 Iphone voor ons meeneemt we hebben plaats voor 8 man! We vertrekken vanuit Utrecht op donderdag avond.
Interesse? dm even! |
|
|||
|
|||
Is er nog iemand die in de omgeving van Turnhout woont, meerijden met mij ? Ik vertrek wel vrij vroeg donderdagavond. Denk rond 19 à 20 u.
|
|
|||
|
|||
Iemand die met mij mee wilt rijden? Vertrek vanavond uit Utrecht. Tijdstip in overleg.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belgen naar Oberhausen, Frankrijk, ... om iPhone 5S? | bisebaer | Koopinformatie Rest Europa | 56 | 16-09-13 15:40 |
iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? | borgqueenx | Koopinformatie Rest Europa | 1593 | 07-11-12 22:20 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
Mensen uit regio Venlo die vrijdag naar Oberhausen gaan ? | sparc | Koopinformatie Rest Europa | 6 | 13-10-11 14:35 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
|
|