iPhone 5S en 4G in NL discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik lees in de tech spec LTE band 7... Betekent dit dat 4G gaat werken in Nederland?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5S en 4G in NL
Ik lees in de tech spec LTE band 7... Betekent dit dat 4G gaat werken in Nederland?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja band 20 is 800mhz oftewel die van de meeste europese landen incl nederland.
|
|
|||
|
|||
Als Apple er teminste de deur voor opent bij je provider .
|
|
|||
|
|||
Werkt de iPhone 5 (zonder s) op het Belgische 4G netwerk van Base?
|
|
|||
|
|||
Nope, werkt enkel op mobistar. check: Apple - iPhone 5 - View countries with supported LTE networks.
|
|
|||
|
|||
4g werkt al in nl bij Vodafone op een iphone 5
|
|
|||
|
|||
mits je een RED abonnenment hebt of een abonnement hebt aangeschaft tussen 1 oktober 2012 en 31 maart 2013.
Wat de reden is van die periode heb ik heb gevraagd, ik wacht nog op antwoord. Niet zo klantvriendelijk als T-mobile, wat dit betreft. Daar krijgt iedereen die het kan ontvangen 4G. Ik hoop als Vodafone klant dat dit toch nog gaat veranderen ivm mijn FUP . |
|
|||
|
|||
Citaat:
Via dat abbo kan je een 4G blox gebruiken voor 2,50 e pm xtra.Dit abbonement incl kortingen loopt tot 31 maar 2033. Ik heb er toen gebruikt van gemaakt incl sim only voor 14.85 per maand |
|
|||
|
|||
Die Sim only gaat neem ik aan na 2 jaar omhoog naar 29 euro per maand.
Wel beter dat je nu alsnog 4G kunt krijgen. Jammer dat ik dat toen niet wist <edit> Na 6 maanden(bij 2-jarig abo omhoog, lees ik net even terug. Vandaar dat ik het toen niet heb gedaan |
|
|||
|
|||
Niet als je via Friends And Family hebt besteld zoals ik
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoop nog steeds op 4G bij mijn B+W+S 190 FUP voor 23 euro uit 2010. Een jaar geleden toen T-mobile idereen ging upgraden van 3,6 naar 7,2/14,4 internet vroeg ik Vodafone of ze dat ook gingen doen. Toen zeiden ze van niet, maar sinds een paar maanden zit ik ook op 7,2. Vandaar dus toch mijn stille hoop |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
Labels |
4g nl, band 7, iphone 5s, lte |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|