Contacten (Onbekend & Geblokkeerd) blokkeren in iOS 7 mogelijk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik lees dat iOS 7 vanaf 18 september beschikbaar is voor iedereen. Rond hoelaat ongeveer zou iOS 7 te downloaden zijn in Nederland & België? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten (Onbekend & Geblokkeerd) blokkeren in iOS 7 mogelijk?
Ik lees dat iOS 7 vanaf 18 september beschikbaar is voor iedereen. Rond hoelaat ongeveer zou iOS 7 te downloaden zijn in Nederland & België? Berichten en Telefoon hebben een handige optie gekregen: contacten blokkeren. Ik krijg regelmatig telefoontjes van "Onbekend" & "Geblokkeerd". Zou ik deze ook kunnen blokkeren of niet?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone geblokkeerd terug gebruiken mogelijk?? | ergoboy | iPhone algemeen | 7 | 15-10-12 23:28 |
Nummer onbekend blokkeren | hapemo | iPhone algemeen | 2 | 27-11-11 09:15 |
iPad blokkeren alle websites behalve enkele naar keuze mogelijk? | henriwillems | iPad algemeen | 12 | 20-06-11 13:22 |
SSH blokkeren met Firewall IP mogelijk? | umiyz | Jailbreak apps en thema's | 0 | 18-12-10 01:01 |
Nummerweergave en Geblokkeerd/Onbekend | ThoMM. | iPhone algemeen | 0 | 21-06-09 00:42 |
|
|