iOS 7 Golden Master Back-up op iOS 7 final? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, weten jullie of je een backup die gemaakt is in iOS 7 Golden Master kan terugzetten op iOS 7 final die morgen uitkomt? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 7 Golden Master Back-up op iOS 7 final?
Hallo mensen,
weten jullie of je een backup die gemaakt is in iOS 7 Golden Master kan terugzetten op iOS 7 final die morgen uitkomt? Of is er een andere manier om je gegevens zoals contacten en foto's ergens anders op te kunnen slaan? Ik hoor graag van jullie! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iTunes 11.1 verschijnt morgen ook voor OS X en Windows. |
|
|||
|
|||
Oké bedankt voor je tip! Ik wacht af tot morgen
|
|
||||
|
||||
Ik hoop niet dezelfde build.... (waarschijnlijk wel) maar er zitten toch nogal wat bugs in...
Ga toch de final installeren vanavond om te kijken of er toch verbeteringen te bemerken zijn. Mijn iPhone 5 reageerd toch best traag op sommige punten, de OS crashed nog wel eens en nog meer van dat soort vervelende zaken in de GM. Hopelijk is dit niet de kwaliteit de Apple vanavond als GA weg gaat zetten dan verwacht ik toch wel een stortvloed aan klachten. |
|
||||
|
||||
Dit had wel in het GM topic gekund. Daarom hier een slotje op.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master | gls | Ontwikkelen voor iOS | 642 | 18-09-13 20:07 |
iOS 4.2 Golden Master blijft die? | Hollywoodthehell | Ontwikkelen voor iOS | 10 | 14-11-10 21:23 |
|
|