iPhone 5 behouden of toch overgaan naar de iPhone 5S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede beslissing, buddy!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Goede beslissing, buddy!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mss een dimme vraag, maar waarom wil iedereen altijd de laatste? Ik weet dat ge nog geld terug krijgt voor de ouden maar volgens mij ben je het goedkoopste af door hem te houden en hopen dat hij het pas na 3 of 4 jaar begeeft. Of mss nog langer. Want als je telkens de verlieswaarde optelt van 3 of 4 jaar, kom je op het bedrag van een nieuwe.
En je hebt het voordeel om ineens spectaculaire verschillen te zien |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laat iedereen doen wat hij/zij wil en doe dat ook. Doe wat jij het beste vindt maar ga met die keuze niet missioneren. |
|
|||
|
|||
E hij werkt bovendien heel snel. Bovendien is het voor mij altijd moeilijk omvan de oude afstand te doen haha en doorschuiven naar het liefje is geen optie want hij heeft een witte 4S die eveneens prima werkt
Sinds ik hem vroeger mijn 3G gaf wil hij ook niets anders meer |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Sinds 2007 elk jaar een nieuwe iTelefoon! Dit jaar ook gewoon de 5s. Ben in love met de nieuwe home/touch ID button, in het goud! En iOS 7 is ook niet altijd even snappy op de 5, dus, ja...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik begrijp je vraag wel. Jij benaderd dit 'probleem' verstandelijk en op een economische manier. Doe je dat dan kom je tot de conclusie om bepaalde generaties aan iPhone's over te slaan. Benader je deze vraag meer uit een beleving en of je wilt graag beschikken over de nieuwste technische snufjes dan ga je over tot de aankoop van het nieuwste toestel. Probeer elkaar niet de overtuigen, want beide visies hebben gelijk. Het is maar welke visie je aanhangt. |
|
|||
|
|||
Ik probeer niemand te overtuigen. Vroeg het mij gewoon af. Kon zijn dat sommigen dat puur deden uit financiële overwegingen.
Wat me wel opvalt sinds dit forum, is de herverkoop van iphones. Wist voorheen zelfs ni dat zoiets occasie zou gaan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nuja ik zie mezelf niet met drie of vier oproepnummers rondlopen, das mij iets teveel van het goede |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
oude pc kapot, hoe iphone-gegevens behouden en toch synchroniseren met nieuwe pc | zivii | iPhone algemeen | 5 | 06-10-12 20:55 |
Toch maar terug naar de iphone! | dedafmonteur | Archief | 5 | 30-12-10 20:40 |
iPhone neemt automatisch na 1x overgaan op. | Cornerstar24 | iPhone algemeen | 4 | 25-12-10 21:31 |
iPhone 3G: 3.0.1 naar 3.1.2 en unlock behouden? | Drinkyoghurt | Unlock | 0 | 22-06-10 00:43 |
iPhone langer laten overgaan (30 seconden) | bluevoice | iPhone algemeen | 38 | 16-12-09 19:08 |
|
|