iPhone 5 start niet meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gister middag een probleem met mijn iphone 5 Als ik hem in de oplader zet blijft het maar herstarten tot de apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 start niet meer op
Ik heb sinds gister middag een probleem met mijn iphone 5
Als ik hem in de oplader zet blijft het maar herstarten tot de apple logo en verder komt ie niet. zonder oplader start hij helemaal niet op via de computer start hij ook niet op en itunes pakt hem ook niet Weet iemand hoe dit op te lossen is ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je al eens voor 10 sec (of mss langer) de homebutton en aan/uitknop bovenaan eens terzelfdertijd ingeduwt en bijven ingehouden?
Normaal als je het dus goed doet moet je het apple logo na 10 sec of iets meer sec zien verschijnen. |
|
||||
|
||||
Als het bovenstaande niet werkt zou ik de iPhone gewoon in DFU herstellen. Kijk in de iPhoneclub Wiki hoe jij jouw iPhone in die modus kunt zetten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 september 2013 om 20:52 ---------- Citaat:
Ik zal het proberen ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 september 2013 om 20:57 ---------- Mijn telefoon reageert ook niet op DFU, hoe nu verder? |
|
|||
|
|||
Begin eerst maar eens de batterij te vervangen .
Als je hem open hebt liggen kan je meteen controleren of vocht het probleem is geweest |
|
|||
|
|||
wauw zo snel al
|
|
|||
|
|||
Kijk eerst of je GARANTIE hebt en ga die maar eens claimen. Lijkt inderdaad een kapotte / te diep ontladen accu
|
|
|||
|
|||
Heb er ook last van sinds vanmiddag.
Was aan het surfen en daar was het apple logo. Nu is ie steeds aan het opstarten maar het lukt niet en krijg weer zwart scherm en dan gaat ie het weer proberen. Heb de twee opties ook al geprobeerd , maar ook geen resultaat. Mijn batterij was nog 10% vol toen het gebeurden. |
|
|||
|
|||
Hang het ding aan de originele lader. Voer een harde reset uit en laat de accu opladen tot 100%.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
Iphone 3gs start niet meer op en laad ook niet meer op en itunes herkent hem ook niet | youssef10 | iPhone algemeen | 9 | 01-11-12 18:24 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
|
|