iPhone 4S valt uit bij 40% discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone 4s valt sinds de laatste update spontaan uit Speel ik bv. muziek af of maak ik een foto dan schakelt vanzelf uit ,druk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4S valt uit bij 40%
Mijn iphone 4s valt sinds de laatste update spontaan uit
Speel ik bv. muziek af of maak ik een foto dan schakelt vanzelf uit ,druk je hem dan aan dan zie je oplader logo Hang je hem aan oplader start hij weer op en heb ik weer 40 %accu Heb al hard reset gedaan dus daar ligt het niet aan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien moet je in de gaten houden hoe je je iPhone oplaad. Veel mensen pluggen m bij 25% erin en halen m er bij 62% of wat dan ook weer uit omdat dat wel weer genoeg is, maar hierdoor krijg je die rare taferelen dat ie op zo een percentage uitvalt. Het beste is gewoon leeg laten lopen, dan weer tot 100% opladen en dat altijd.
|
|
|||
|
|||
Als dat wat hierboven staat niet helpt, dan wordt het tijd voor een nieuwe batterij. Helaas slijten die dingen, maar bij een iPhone zijn ze nog redelijk eenvoudig te vervangen. (iPad en iPod touch-gebruikers: sorry, maar dan kun je het beter laten doen)
|
|||
|
|||
De accu te diep ontladen (lees: helemaal leeg laten lopen) is niet goed. Apple raadt aan om dit één keer per maand te doen en de accu daarna helemaal tot en met 100% op te laden.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bij 20% schijnt het perfect te zijn om je iPhone op te laden.
|
|
|||
|
|||
ik wacht tot 12 a 10% dan volledig opladen.
de batterij gaat nog altijd even lang mee als de eerste dag. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPhone scherm valt uit bij camera | Eplusk | iPhone algemeen | 42 | 16-08-13 00:52 |
Iphone 4 valt uit bij bewerken foto | ibendamen | iPhone algemeen | 0 | 02-10-12 20:02 |
iPhone valt uit bij 24% accu | BDJ | iPhone algemeen | 13 | 12-09-12 13:10 |
iphone 4 valt uit bij 42% batterij | Timkonst | iPhone algemeen | 12 | 19-07-12 20:33 |
Iphone 3G valt geregeld uit bij SIM-activiteit | boenils | iPhone algemeen | 0 | 27-10-11 21:09 |
|
|