Iphone 5 herstellen en batterijduur discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een vraagje: Sinds een tijdje is mijn Iphone eigenlijk redelijk snel plat, of verliest hij aardig wat procenten aan batterij indien ik er iets ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 herstellen en batterijduur
Even een vraagje:
Sinds een tijdje is mijn Iphone eigenlijk redelijk snel plat, of verliest hij aardig wat procenten aan batterij indien ik er iets mee doe (game spelen,...). Nu was ik aan het denken om nog eens mijn iphone volledig te herstellen naar fabrieksinstellingen. Zou die hierop enige invloed kunnen hebben? Tot slot, indien ik voor het herstellen een reservekopie maak, en die daarna dan terugzet, zijn alle apps die ik erop geinstalleerd had er ook terug op of moet ik die terug allemaal uit de Appe store gaan downloaden? Mvg, H |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wacht daarmee tot morgenavond, heb je gelijk IOS7 en een schone installatie.
Geen backup terug zetten ivm jailbreak resten.
|
|||
|
|||
IOS7 zal het laatste zijn wat op de 5 gaat komen.
Tenzij er voor Proximus iets wordt toegelaten . |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterijduur Iphone 4S met IOS 6.2.1 | Marvick74 | iPhone algemeen | 6 | 15-03-13 19:11 |
iPhone 5 slechte batterijduur | borgqueenx | iPhone algemeen | 22 | 17-10-12 19:07 |
iphone 4s batterijduur | Thomas007 | iPhone algemeen | 2 | 25-02-12 23:09 |
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? | glenn_lauw | iPhone algemeen | 21 | 29-03-10 18:29 |
Batterijduur gevallen iphone | rtzz | iPhone algemeen | 7 | 31-07-08 04:37 |
|
|