iPhone 4S - Batterij snel leeg en overzetten van aankopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sinds gisteren doet mijn iPhone 4S (iOS 6.1.3) erg bizar. Ik heb toen enkele apps geüpdatet (Facebook Messenger en Angry Birds), en sindsdien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4S - Batterij snel leeg en overzetten van aankopen
Hallo allemaal,
Sinds gisteren doet mijn iPhone 4S (iOS 6.1.3) erg bizar. Ik heb toen enkele apps geüpdatet (Facebook Messenger en Angry Birds), en sindsdien verliest mijn batterij per drie minuten ongeveer 1%. De apps heb ik verwijderd, maar dat loste het probleem niet op. Ik wilde de telefoon daarna herstellen naar de fabrieksinstellingen, maar iTunes blijft vervolgens hangen bij het overzetten van mijn aankopen. Hij begint wel aan de eerste app, maar vordert niet. Ik heb al wat gegoogeld, maar kon helaas niets vinden dat mijn probleem precies omschreef. Ik heb ook nooit eerder zulke problemen gehad, en ik heb deze telefoon al sinds release. Heeft iemand tips of, liefst, een oplossing voor deze twee problemen? Bedankt en groeten, Alendar EDIT: Om een of andere reden lukte het synchroniseren vandaag wel, waarna ik de iPhone heb hersteld. Alle problemen zijn opgelost. Laatst gewijzigd door Alendar; 18-09-13 om 17:27. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s batterij snel leeg | toeterbaas | iPhone algemeen | 15 | 02-09-13 22:15 |
iPhone 5 batterij snel leeg | MTK2000 | iPhone algemeen | 3 | 19-08-13 12:12 |
Batterij van mijn iPhone 5 gaat super snel leeg. | TuffWonda | iPhone algemeen | 2 | 30-05-13 22:39 |
Batterij van 4S gaat zonder oorzaak erg snel leeg | jwkempeneers | iPhone algemeen | 65 | 16-01-12 16:10 |
iPhone 4 batterij snel leeg? | stereopanda | iPhone algemeen | 11 | 04-08-10 14:14 |
|
|