//

Syncroniseren agenda iphone naar ipad lukt niet

Syncroniseren agenda iphone naar ipad lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het syncroniseren van afspraken naar de agenda van ipad naar iphone lukt wel maar als ik een afspraak in mijn iphone zet plaatst hij hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-09-13, 21:47
Bet69 Bet69 is offline
• iOS 6.1.3
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 4
Standaard Syncroniseren agenda iphone naar ipad lukt niet

Het syncroniseren van afspraken naar de agenda van ipad naar iphone lukt wel maar als ik een afspraak in mijn iphone zet plaatst hij hem niet in mijn agenda van de ipad.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
syncen agenda iphone naar outlook lukt niet ABKtje iPhone algemeen 7 16-09-13 18:45
Kleuren aanpassen van agenda's in agenda app lukt niet. JohnBo63 iPad Apps 3 31-01-13 14:48
gekochte muziek itunes op ipad downloaden naar iphone lukt niet pippie iPhone algemeen 1 02-11-12 10:10
Contacten synchroniseren van iPad naar iPhone lukt niet Bananenbennie iPad algemeen 6 10-08-12 14:42
iPhone: Ipad en iPhone upgrade naar 4.3.3 lukt niet ... freddywaters Jailbreak 0 21-07-11 11:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:40.