Syncroniseren agenda iphone naar ipad lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het syncroniseren van afspraken naar de agenda van ipad naar iphone lukt wel maar als ik een afspraak in mijn iphone zet plaatst hij hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Syncroniseren agenda iphone naar ipad lukt niet
Het syncroniseren van afspraken naar de agenda van ipad naar iphone lukt wel maar als ik een afspraak in mijn iphone zet plaatst hij hem niet in mijn agenda van de ipad.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
syncen agenda iphone naar outlook lukt niet | ABKtje | iPhone algemeen | 7 | 16-09-13 19:45 |
Kleuren aanpassen van agenda's in agenda app lukt niet. | JohnBo63 | iPad Apps | 3 | 31-01-13 15:48 |
gekochte muziek itunes op ipad downloaden naar iphone lukt niet | pippie | iPhone algemeen | 1 | 02-11-12 11:10 |
Contacten synchroniseren van iPad naar iPhone lukt niet | Bananenbennie | iPad algemeen | 6 | 10-08-12 15:42 |
iPhone: Ipad en iPhone upgrade naar 4.3.3 lukt niet ... | freddywaters | Jailbreak | 0 | 21-07-11 12:53 |
|
|