//

Niet meer in DFU modus.

Niet meer in DFU modus. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik dacht ook even op een dood eind te zitten, maar heb een simpele oplossing gevonden die geen DFU vereist. Even een account aangemaakt voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28-09-13, 01:08
FreekW FreekW is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 1
Standaard

Ik dacht ook even op een dood eind te zitten, maar heb een simpele oplossing gevonden die geen DFU vereist.
Even een account aangemaakt voor deze post, misschien hebben jullie er wat aan.

De dev versie van iOS7 gedownload en ik wilde naar de reguliere 7.0.2.
Ik kon niet via iTunes herstellen en m'n lock button van m'n iPhone 5 is kapot..
Een DFU zat er dus niet in voor mij..
Toen via instellingen alles gewist waarna ik de iphone niet kon herstellen omdat ik geen dev account heb.

Daar zit je dan, met een iphone die op geen enkele wijze te herstellen is en geen DFU kan doen door kapotte lock button. Als ik heeel hard druk doet hij het nog, maar dat hielden mijn vingers niet vol..

Na wat zoeken op google kwam ik bij een apple hulppagina die het wel heel makkelijk maakt.

iOS: bijwerken of herstellen lukt niet

In het kort:
- iPhone uitzetten (net gelukt door iphone met lock button op de tafel drukken)
- home knop ingedrukt houden en de usb in pluggen, home knop inhouden.
- er volgt een bericht dat de iphone in herstelmodus is

Daarna word er direct iOS7.0.2 op gezet, dus geen downgrade nodig.

Ik dacht dus aan een dood eind te zitten aangezien ik geen dev account heb en mn lock button amper werkt. Uiteindelijk dus veel makkelijker dan DFU + downgrade.

Hopelijk hebben jullie er wat aan, ik begon namelijk al aardig te stressen toen ik bedacht niet verder te kunnen met mn iPhone
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 06-10-13, 12:36
semv1996 semv1996 is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 2
Standaard

Beste mensen,

ik heb dus helaas het zelfde probleem en wil er graag zo snel mogelijk van af.
maar vraag is dus, als ik het iphone developer program koop of het dan weer goed is.

MvG
  #23  
Oud 06-10-13, 12:50
Wheelie Wheelie is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FreekW Bekijk bericht
Ik dacht ook even op een dood eind te zitten, maar heb een simpele oplossing gevonden die geen DFU vereist.
Even een account aangemaakt voor deze post, misschien hebben jullie er wat aan.

De dev versie van iOS7 gedownload en ik wilde naar de reguliere 7.0.2.
Ik kon niet via iTunes herstellen en m'n lock button van m'n iPhone 5 is kapot..
Een DFU zat er dus niet in voor mij..
Toen via instellingen alles gewist waarna ik de iphone niet kon herstellen omdat ik geen dev account heb.

Daar zit je dan, met een iphone die op geen enkele wijze te herstellen is en geen DFU kan doen door kapotte lock button. Als ik heeel hard druk doet hij het nog, maar dat hielden mijn vingers niet vol..

Na wat zoeken op google kwam ik bij een apple hulppagina die het wel heel makkelijk maakt.

iOS: bijwerken of herstellen lukt niet

In het kort:
- iPhone uitzetten (net gelukt door iphone met lock button op de tafel drukken)
- home knop ingedrukt houden en de usb in pluggen, home knop inhouden.
- er volgt een bericht dat de iphone in herstelmodus is

Daarna word er direct iOS7.0.2 op gezet, dus geen downgrade nodig.

Ik dacht dus aan een dood eind te zitten aangezien ik geen dev account heb en mn lock button amper werkt. Uiteindelijk dus veel makkelijker dan DFU + downgrade.

Hopelijk hebben jullie er wat aan, ik begon namelijk al aardig te stressen toen ik bedacht niet verder te kunnen met mn iPhone
Dit heeft gewerkt, bedankt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone in dfu modus lolaa iPhone algemeen 4 12-02-13 17:24
iPod touch: wil tijdens jailbreaken niet in DFU modus blijven mark61 Jailbreak 7 28-02-12 00:05
niet in DFU modus ladydolphin iPhone algemeen 24 20-02-11 21:52
iPhone: Redsnow vind iphone niet in DFU modus The_Umpire Jailbreak 2 16-01-11 19:28
Iphone4 kan niet hersteld worden in DFU modus carlsanou iPhone algemeen 10 22-08-10 09:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:07.