"Sim vergrendeld met pin, iOS 7 GM" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een probleem met iOS 7 op mijn iPhone 4. Ik dacht slim te zijn door de beta versie te downloaden, maar nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Sim vergrendeld met pin, iOS 7 GM"
Hoi,
Ik heb een probleem met iOS 7 op mijn iPhone 4. Ik dacht slim te zijn door de beta versie te downloaden, maar nu is die expired, waardoor de iphone geblokkeerd raakte. Dit probeerde ik te verhelpen door handmatig up te daten naar de golden master, waarvoor ik eerst via icloud zoek mijn iPhone helemaal uit heb gezet. Dit lukte, tot het moment dat ik mijn iPhone weer wou heractiveren. Op het beginscherm staat "deze iPhone is zoekgeraakt. Bel mij alstublieft.", met het nummer van de SIM die in de iPhone zit. Als ik probeer te activeren vraagt hij om de PIN van mijn SIM, maar er staat nergens een veld waar ik dit kan invoeren. Iemand die mij kan helpen? Groeten, Remco |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je bent #2 vandaag op dit forum die tegen die tegen dit "probleem" aanloopt.
Steek de SIM-kaart in een andere mobiele telefoon en zet de PIN-code uit. Volg dan onderstaande instructies uit het Apple iOS Developer forum: Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 oktober 2013 om 13:01 ---------- Gelukt! Thanks! |
Labels |
beta, ios7, sim |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
IOS 4 simlock "plaats een sim zonder pin om iphone te activeren" | Mafketel | iPhone algemeen | 6 | 07-07-10 16:30 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
iPhone 2G: "GEEN SERVICE" met T-Mobile sim | elvisP | Odido (T-Mobile) | 20 | 02-01-09 18:19 |
"PIN turned off" ??? | kraut | Archief | 7 | 12-04-08 14:46 |
|
|