//

"Sim vergrendeld met pin, iOS 7 GM"

"Sim vergrendeld met pin, iOS 7 GM" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een probleem met iOS 7 op mijn iPhone 4. Ik dacht slim te zijn door de beta versie te downloaden, maar nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-10-13, 12:02
RemcOSX RemcOSX is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 2
Standaard "Sim vergrendeld met pin, iOS 7 GM"

Hoi,

Ik heb een probleem met iOS 7 op mijn iPhone 4.
Ik dacht slim te zijn door de beta versie te downloaden, maar nu is die expired, waardoor de iphone geblokkeerd raakte. Dit probeerde ik te verhelpen door handmatig up te daten naar de golden master, waarvoor ik eerst via icloud zoek mijn iPhone helemaal uit heb gezet. Dit lukte, tot het moment dat ik mijn iPhone weer wou heractiveren. Op het beginscherm staat "deze iPhone is zoekgeraakt. Bel mij alstublieft.", met het nummer van de SIM die in de iPhone zit. Als ik probeer te activeren vraagt hij om de PIN van mijn SIM, maar er staat nergens een veld waar ik dit kan invoeren.

Iemand die mij kan helpen?

Groeten,
Remco
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-10-13, 12:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Je bent #2 vandaag op dit forum die tegen die tegen dit "probleem" aanloopt.

Steek de SIM-kaart in een andere mobiele telefoon en zet de PIN-code uit. Volg dan onderstaande instructies uit het Apple iOS Developer forum:

Citaat:
1) Download the 7.0.2 IPSW for your device.
2) Connect your device in iTunes.
3) Press Option+Update (on a Mac) in iTunes on the iPhone Update screen. Windows users use ALT+Click Update
4) Select the 7.0.2 IPSW file from Downloads (or folder/directory you downloaded the 7.0.2 IPSW file to)
5) Your device will update to 7.0.2.
6) Once complete, your phone prompt you to activate your phone.
Succes gewenst.
  #3  
Oud 06-10-13, 12:15
RemcOSX RemcOSX is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Je bent #2 vandaag op dit forum die tegen die tegen dit "probleem" aanloopt.

Steek de SIM-kaart in een andere mobiele telefoon en zet de PIN-code uit. Volg dan onderstaande instructies uit het Apple iOS Developer forum:



Succes gewenst.
Bedankt! Zal het proberen, hoop dat het werkt

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 oktober 2013 om 13:01 ----------

Gelukt! Thanks!
Reageren

Labels
beta, ios7, sim



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? SpiritMuse iTunes 5 27-06-11 22:00
IOS 4 simlock "plaats een sim zonder pin om iphone te activeren" Mafketel iPhone algemeen 6 07-07-10 16:30
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
iPhone 2G: "GEEN SERVICE" met T-Mobile sim elvisP Odido (T-Mobile) 20 02-01-09 18:19
"PIN turned off" ??? kraut Archief 7 12-04-08 14:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:51.