Herkende apparaten in FB?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zat zojuist te kijken in FB onder account-instellingen beveiligingsinstellingen en actieve sessies en snap 1 ding niet, namelijk dat er veel actieve sessie vermeld worden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Herkende apparaten in FB??
Zat zojuist te kijken in FB onder account-instellingen beveiligingsinstellingen en actieve sessies en snap 1 ding niet, namelijk dat er veel actieve sessie vermeld worden met Hilversum als plaats, en daar ben ik de laatste 5 jaar niet meer geweest.
Hoe kan dit? Moet ik me zorgen maken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk ook maar eens bij je foto's dan zie je ook dat je foto's qua plaatsbepaling er soms 10 tallen kilometers er naast zitten. Ik denk ook dat dit zo is binnen FB.
|
|
|||
|
|||
Dus er is niets aan de hand??
Praat nu wel over meer dan 10 tallen km`s |
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat er wat aan de hand is.
Wil je voor zeker gaan, doe de upgrade naar iOS 7.0.2 en dan heb je de nieuwste beveiligingen aan boord. |
|
||||
|
||||
Kijk maar eens naar te toegevoegde foto. De onderste foto staat op ongeveer 80 / 90 km afstand van Pisa
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes apparaten | DHL | iTunes | 21 | 18-05-13 10:10 |
bluetooth apparaten? | nielstennis | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 10-04-12 12:21 |
Windows: 2 apparaten op 1 Itunes | lunasol | iTunes | 20 | 29-09-10 11:46 |
Windows: apparaten op account | Sultan | iTunes | 4 | 21-08-10 19:22 |
Windows: 2 apparaten??? | karimp | iTunes | 2 | 27-05-10 14:35 |
|
|