//

Abonneren op agenda's werkt niet meer. iOS 7

Abonneren op agenda's werkt niet meer. iOS 7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhonefan, Gisteren heb ik uiteraard gelijk iOS7 op mijn iPhone 5 gezet, alleen heb ik nu probleem. Ik ben geabonneerd aan verschillende agenda's, zoals ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-09-13, 11:23
Regen Regen is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 26
Standaard Abonneren op agenda's werkt niet meer. iOS 7

Beste iPhonefan,

Gisteren heb ik uiteraard gelijk iOS7 op mijn iPhone 5 gezet, alleen heb ik nu probleem.

Ik ben geabonneerd aan verschillende agenda's, zoals het rooster van mijn school en anderen agenda's van onder meer markthisdate.com.
Sinds ik iOS 7 heb worden deze alleen niet meer weer gegeven ik mijn agenda, terwijl ik er volgens de instellingen nog gewoon wel op geabonneerd ben

Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Want vooral het rooster van mijn school is iets wat ik erg belangrijk vind!

Groeten,
Guido
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-13, 23:20
BigD BigD is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 3
Standaard

Zelfde probleem hier... Ben namelijk geabonneerd op de agenda van men vriendin (zodat we niets op de zelfde dag boeken van wege de kinderen)!
Maar sinds de update naar iOS7 krijg ik geen updates meer...
Hopelijk snel een oplossing
  #3  
Oud 14-10-13, 08:43
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Voor jullie beide; Misschien helpt het om de accounts eens even te verwijderen en terug opnieuw in te stellen.
  #4  
Oud 14-10-13, 09:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigD Bekijk bericht
Zelfde probleem hier... Ben namelijk geabonneerd op de agenda van men vriendin (zodat we niets op de zelfde dag boeken van wege de kinderen)!
Hier hebben wij dat probleem niet met de gedeelde iCloud agenda's van mijn vrouw. De updates komen door op een paar iDevices en Macs.
  #5  
Oud 14-10-13, 10:54
BigD BigD is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 3
Standaard

Op de Macs is het idd geen probleem. Ik heb echter ook een iPhone 5 en daarop zie ik de agenda items niet meer van men vriendin. Terwijl de iPhone wel aangeeft dat ik nog geabonneerd ben...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Voor jullie beide; Misschien helpt het om de accounts eens even te verwijderen en terug opnieuw in te stellen.
Heb dit reeds geprobeerd, maar zonder resultaat! het was wel een oplossing voor het andere probleem, dat je namelijk de kleur van de agenda niet kon aanpassen of deze automatisch terugsprong naar de originele kleur.
De agenda word gesynct via iCloud, dus op de iPhone zelf kan ik de agenda's wel verwijderen maar geen toevoegen. Hiermee verwijder ik ze uiteraard ook van men Mac... Het syncen van men eigen agenda is ook geen probleem, tzijn alleen de geabonneerde agenda's!
  #6  
Oud 14-10-13, 11:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigD Bekijk bericht
Op de Macs is het idd geen probleem. Ik heb echter ook een iPhone 5 en daarop zie ik de agenda items niet meer van men vriendin.
Dat is heel raar. Ik zie de gedeelde iCloud agenda's van mijn vrouw wel op een test iPhone 4, 4S, 5s en iPad 4, allen met iOS 7.0.2. En ook op een iPhone 5 met iOS 6.1.2 en een iPad 1 met iOS 5.1.1
  #7  
Oud 14-10-13, 13:42
BigD BigD is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 3
Standaard

Tja nagenoeg vreemd...

Moet nu wel lukken dat ik op de mac nog een (aanvullende) update had staan voor OS X. Staat er al even, maar telkens uitgesteld omdat er gevraagd werd om de Mac opnieuw op te starten. Had niet altijd direct (genoeg) tijd om deze uit te voeren.
Vandaag dus wel en toeval of niet, maar de gedeelde agenda's verschijnen terug op men iPhone!! Had wel al eerder gedacht om de mac te herstarten, maar ik was er van overtuigd dat dit geen oplossing zou zijn... Zeker omdat de sync via iCloud gebeurt en er geen problemen waren met de andere agenda's!
Dus toch beter men 1ste gevoel gevolgd...!

Ik draai nu dus OS X 10.8.5 op de Mac (weet niet of het ervoor een andere versie was, aangezien het over een "aanvullende update" ging),
maar dit kan mss ook een oplossing zijn voor Guido??
Updates installeren of mac's herstarten!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Abonneren op ical agenda's Lancia iPad algemeen 1 08-12-12 09:40
Synchronisatie agenda werkt niet meer Ventje2002 iPad algemeen 1 14-08-11 13:05
Abonneren op agenda: hoe verwijderen? horstvries iPhone algemeen 1 22-09-09 21:37
Agenda apps werkt niet meer erazorr iPhone Apps 8 26-11-08 00:00
agenda editen werkt niet meer hesc iPhone algemeen 5 19-05-08 02:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:15.