iOS7 sloopt mijn iPhone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Uiteraard heb ik netjes vermeld in mijn advertentie dat de Wi-Fi niet werkt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uiteraard heb ik netjes vermeld in mijn advertentie dat de Wi-Fi niet werkt
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ja koper komt hem binnenkort ophalen...
|
|
|||
|
|||
Dan had je de tips die hier geplaatst zijn toch op kunnen volgen en had je weer een goedwerkende telefoon gehad?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Was het trouwens niet economischer geweest om je toestel eerst te laten repareren en dan pas te verkopen? Met dit soort problemen worden toestellen meestal omgeruild voor een 'nieuw' exemplaar waarvan de waarde waarschijnlijk twee keer zo hoog is als wat je nu terugkrijgt. Nu lijk je eerder in een opwelling van woede te hebben gehandeld en niet rationeel te hebben nagedacht. |
|
|||
|
|||
Citaat:
(je lijkt trouwens zelf wel een blondje die niet snapt wat "Ik ben klaar met Apple" betekend) Ik ben zeker niet boos hoor, eerder teleurgesteld in een fabrikant die ik jaren hoog had zitten. En als ik de forums wereldwijd zo lees heeft iOS7 heel wat meer mensen teleurgesteld door bugs/traag/batterijsnellerleeg/kinderlijkenkleuren (dit laatste past gelukkig weer bij een aantal andere forum gebruikers met hun reactie's in deze topic ) dus ik ben niet de enige die ze teleurstellen Laatst gewijzigd door EJSmit; 20-09-13 om 11:02. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4s Ios7 probleem muziek | Robiin | iPhone algemeen | 6 | 19-09-13 11:06 |
Ervaringen iOS7 iphone 4 | Ruben1996 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 16-09-13 10:16 |
IOS7 Iphone 4s geen luidspreker | xziller | iPhone algemeen | 1 | 12-09-13 11:20 |
|
|