Contactpersoon sms blokkeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weten jullie wat er gebeurd als ik een contactpersoon blokkeer voor bellen en sms en deze stuurt mij tijdens het blokkeren een sms. Komt deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Contactpersoon sms blokkeren
Weten jullie wat er gebeurd als ik een contactpersoon blokkeer voor bellen en sms en deze stuurt mij tijdens het blokkeren een sms.
Komt deze alsnog aan zodra je de persoon 'on blokkeert' of verdwijnt deze in het geheel?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Daar kom je enkel achter door het is te testen denk ik.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telefoonnummer/sms blokkeren, kan dat al zonder JB? | colliehome | iPhone algemeen | 11 | 05-04-13 18:47 |
Geen sms geluid bij 1 contactpersoon | belgiumiphone | iPhone algemeen | 5 | 24-06-12 14:36 |
Nummers blokkeren bij het sms'en? | Meekeechan | iPhone algemeen | 6 | 01-06-12 14:16 |
sms in het chinees ontvangen die niet door contactpersoon is verstuurd | Karinvandenberk | iPhone algemeen | 3 | 09-01-12 10:58 |
nieuw contactpersoon sms sturen lukt niet | Robbert1978 | iPhone algemeen | 0 | 14-01-11 17:58 |
|
|