leeglopen batterij iphone 5 na upgrade ios7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag de upgrade gedaan naar ios 7 maar het lijkt wel of mijn batterij leegstroomt. In een halve dag naar 36% terwijl ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
leeglopen batterij iphone 5 na upgrade ios7
Ik heb vandaag de upgrade gedaan naar ios 7 maar het lijkt wel of mijn batterij leegstroomt. In een halve dag naar 36% terwijl ik hiervoor gemakkelijk 2 dagen met een batterijvulling door kon. Ik dacht dat dit ios 7 batterijvriendelijker was maar tot nu toe merk ik daar niets van. Integendeel. Is er iets bekend wat dit kan veroorzaken?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb ergens gelezen dat de batterij van iPhone 5 sneller leeg geraakt bij gebruik van iOs 7. Daarom doe ik dus geen update van ios 7 .
|
|
|||
|
|||
zelfde probleem hier, tuurlijk even op de telefoon gekeken en iets meer als normaal maar ik zit op 15 % zonder spelletjes en muziek of filmpjes te kijken. gaat mij iets te snel.
|
|
||||
|
||||
Normaal 2 dagen, en vanmiddag om half 4 was mijn iPhone 5 helemaal leeg ! Het wordt dringend tijd voor iOS 7.0.1.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe ver laten jullie je batterij leeglopen? | bokkie1978 | iPad algemeen | 27 | 04-08-10 23:57 |
Iphone 3GS oplader kan leeglopen batterij nouwelijks bijhouden | Wilster | iPhone algemeen | 7 | 13-07-10 11:05 |
Iphone upgrade en batterij | jussie88 | Archief | 1 | 17-04-10 12:15 |
Batterij problemen na upgrade fw3.0 | mabaelst | Archief | 1 | 10-07-09 11:00 |
|
|