//

Iphone 4S zoek mijn iphone gewist help

Iphone 4S zoek mijn iphone gewist help discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb vanmiddag per ongeluk mijn iphone gewist (remote whipe) Nu vroeg ik mij af hoe ik hem weer kan activeren. Op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-09-13, 19:23
melvinw95 melvinw95 is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 3
Post Iphone 4S zoek mijn iphone gewist help

Hallo allemaal,

Ik heb vanmiddag per ongeluk mijn iphone gewist (remote whipe)

Nu vroeg ik mij af hoe ik hem weer kan activeren. Op mijn iphone wordt het volgende aangegeven:

taal->Regio->kies een Wi-Fi netwerk

zodra ik mijn Wi-Fi netwerk heb gekozen is hij verbonden met mijn Wi-Fi. Daarna druk ik op volgende, dan komt er te staan; het kan enkele minuten duren om uw iphone te activeren. Na een paar minuten te wachten komt er te staan:

Uw iphone kan niet worden geactiveerd, omdat de activeringsserver tijdelijk niet beschikbaar is. Sluit uw iphone aan op itunes voor activering of probeer het over enkele minuten opnieuw.

Ook staat er links boven in mijn scherm: Sim vergrendeld. Ik kreeg ook geen mogelijkheid om mijn pincode in te voeren bij het opstarten.

Ik hoop dat jullie mij hiermee zouden willen helpen.

groetjes melvin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-09-13, 19:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

En wat gebeurt er als je de iPhone aan iTunes aansluit?
  #3  
Oud 19-09-13, 19:28
melvinw95 melvinw95 is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 3
Standaard

dan staat er: voer uw pincode eerst in.

maar ik krijg de mogelijkheid niet om dat te doen
  #4  
Oud 19-09-13, 19:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

De Apple activeringsservers zijn in ieder geval actief. Ik heb dertig minuten geleden een iPhone 4S geactiveerd na een herstel met iTunes.
  #5  
Oud 19-09-13, 19:51
melvinw95 melvinw95 is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 3
Standaard

helaas geeft hij mij bij nog steeds het zelfde aan. Is er een mogelijkheid om dit op te lossen ?
  #6  
Oud 19-09-13, 19:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door melvinw95 Bekijk bericht
Is er een mogelijkheid om dit op te lossen ?
Zet het toestel in DFU mode en herstel het met iTunes. Na het herstel kan je een iCloud of iTunes backup terugzetten.
  #7  
Oud 26-11-14, 17:30
chrystel99 chrystel99 is offline
• iOS 8.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 1
Standaard

Ik heb ditzelfde probleem. Ik was mijn iPhone kwijtgeraakt, en had Zoek Mijn iPhone in de verloren-modus gezet. Ik heb toen ook perongeluk mijn apparaat van het account verwijderd en de telefoon gewist. Ik heb hem nu terug, maar kan niet mijn telefoon niet activeren..Op de iCloud kom ik ook niets te weten, en op iTunes staat dat ik eerst mijn sim moet ontgrendelen..ik krijg die mogelijkheid niet en kan mijn iPhone dus niet gebruiken..iemand een idee?
  #8  
Oud 02-12-14, 19:13
ShadyLTD ShadyLTD is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chrystel99 Bekijk bericht
Ik heb ditzelfde probleem. Ik was mijn iPhone kwijtgeraakt, en had Zoek Mijn iPhone in de verloren-modus gezet. Ik heb toen ook perongeluk mijn apparaat van het account verwijderd en de telefoon gewist. Ik heb hem nu terug, maar kan niet mijn telefoon niet activeren..Op de iCloud kom ik ook niets te weten, en op iTunes staat dat ik eerst mijn sim moet ontgrendelen..ik krijg die mogelijkheid niet en kan mijn iPhone dus niet gebruiken..iemand een idee?
Heb je al een oplossing gevonden?
  #9  
Oud 02-12-14, 19:49
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

stop je sim in een ander oude gsm en zet daar bij instellingen de sim pincode op uit, stop nu de sim in je iphone, hij zal nu niet meer om de pincode vragen!
  #10  
Oud 05-12-14, 01:00
ShadyLTD ShadyLTD is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door faire4u Bekijk bericht
stop je sim in een ander oude gsm en zet daar bij instellingen de sim pincode op uit, stop nu de sim in je iphone, hij zal nu niet meer om de pincode vragen!
Slim!

Ik heb met Apple care gebeld en zij kwamen met iphone in herstelmodus zetten. Update of herstel van iPhone, iPad of iPod touch lukt niet - Apple Support en dit heeft mij geholpen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn Iphone is gewist op afstand door iemand anders. Is dat te achterhalen? cDawg iPhone algemeen 5 06-08-13 09:35
zoek mijn iphone Fabi iPad Apps 1 14-01-13 19:00
zoek mijn iphone vindt mijn iphone niet! jerkar iPhone Apps 0 25-10-11 20:53
zoek mijn iphone CBMN iPhone Apps 4 19-08-11 16:46
Al mijn muziek werd ongewild gewist op iPhone 4 rmjvos Muziek, foto & video 0 09-03-11 09:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:04.