iOS7 Voorwaarden accepteren lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iOS7 op een iPhone 4s geïnstalleerd maar het lukt mij niet om de voorwaarden te accepteren. Zodra ik onderaan op Akkoord druk komt er een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS7 Voorwaarden accepteren lukt niet
iOS7 op een iPhone 4s geïnstalleerd maar het lukt mij niet om de voorwaarden te accepteren. Zodra ik onderaan op Akkoord druk komt er een pop-up dat ik akkoord ga met de voorwaarden. Als ik dan op akkoord druk verdwijnt de pop-up maar gebeurt er niets. Ik kan nu dus mijn telefoon niet gebruiken. Wat kan ik hier aan doen ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem. Er komt geen "volgende of zo iets in beeld".
HELP. telefoon is onbruikbaar |
|
||||
|
||||
homeknop en aan/uit knop tegelijk indrukken en ingedrukt houden tot het beeld uitvalt. Dan toestel weer gewoon opstarten en kijken wat er dan gebeurd om te beginnen?
|
|||
|
|||
probleem lijkt opgelost na een paar keer aan en uit zetten. hmm
|
|
|||
|
|||
IOS 7.0.2
Probleem met 4s
Wil apps updaten maar app store meldt dat ik de voorwaarden moet accepteren. Hier is echter geen button voor Beetje jammer |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gebruik anders iTunes om een gratis app te downloaden. Dan kun je daar de voorwaarden accepteren en vervolgens op je iPhone weer verder downloaden |
|
|||
|
|||
Citaat:
Echt te wazig ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2013 om 10:40 ---------- Half gelukt na op starten 2 Appa ge update mar hier na weer een vraag om de al gemeen voorwaarden te accepteren grrr... Tijd voor een iOS 7.0.3 update |
|
|||
|
|||
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-7-update.html
ik snap het ook niet, in bovengenoemd topic wordt over hetzelfde gesproken. Ook ik kan geen algemene voorwaarden accepteren. Heb dat in het verleden ook al eens gehad, maar weet geen oplossing meer. hopelijk weet iemand een oplossing. |
|
|||
|
|||
Hallo, ik heb hetzelfde probleem, vreselijk! Weet iemand raad? Het is na de update, daarvoor werkte het prima. Bij de iPhone 4 heb ik geen problemen maar wel met de iphone5.. Hulp gevraagd!
|
|
|||
|
|||
het is mij gelukt!
Had eerst via ITunes een reservekopie teruggeplaatst, gaf geen resultaat. Toen heb ik op mijn iphone de instellingen opnieuw ingesteld: instellingen>Algemeen>stel opnieuw in>herstel alle instellingen uiteindelijk werkte dat bij mij en kon ik de voorwaarden accepteren en alles updaten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Fout bij accepteren van iTunes voorwaarden | Fix | iTunes | 3 | 16-02-11 20:41 |
iPhone 4: Iphone wil microsim niet accepteren | dedafmonteur | Unlock | 1 | 10-01-11 20:34 |
Iphone wil simkaart niet meer accepteren | Qrt | iPhone algemeen | 3 | 23-08-09 18:19 |
Mail.app en Exchange wil wachtwoord niet accepteren | royster | iPhone Apps | 1 | 27-07-08 13:51 |
|
|