//

iOS 7 wolkje bij dubbele nummers

iOS 7 wolkje bij dubbele nummers discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds dat ik gisteren iOS 7 erop heb staan, is er in de muziek app iets raars aan de hand wat ik nog niet eerder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-09-13, 21:28
tuanur tuanur is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 43
Standaard iOS 7 wolkje bij dubbele nummers

Sinds dat ik gisteren iOS 7 erop heb staan, is er in de muziek app iets raars aan de hand wat ik nog niet eerder gezien heb. In sommige albums staat naast nummers een wolkje met een rode pijl naar beneden (ook wel bij hele albums). Maar alle nummers waar dat bij staat, staan dubbel in de lijst met nummers van het album. Een keer zonder wolkje en dan een keer met wolkje.

Iemand enig idee wat hiervan de bedoeling is en hoe ik die nummers weer weg krijg?

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-09-13, 22:31
mhmobiel mhmobiel is offline
• iOS 13.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 47
Standaard

Dat zie je normaal als je iTunes match hebt aangeschaft. Momenteel zit er een bug in iTunes match, dat zal wellicht ook bij jou zijn uitwerking hebben.
  #3  
Oud 19-09-13, 23:50
tuanur tuanur is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhmobiel Bekijk bericht
Dat zie je normaal als je iTunes match hebt aangeschaft. Momenteel zit er een bug in iTunes match, dat zal wellicht ook bij jou zijn uitwerking hebben.
Ik heb geen iTunes match aangeschaft, maar misschien heeft het daar wel mee te maken?
  #4  
Oud 22-09-13, 13:29
tuanur tuanur is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 43
Standaard

Nog steeds dit probleem, ook na het veranderen van instellingen e.d. Iemand nog een idee om dit op te lossen?
  #5  
Oud 22-09-13, 21:42
mennepen mennepen is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 102
Standaard

Geen oplossing, wel zelfde probleem, erg irritant! De albums die ik niet op mijn iPhone wil hebben, wegvinken in iTunes heeft ook geen zin, ze staan er gewoon op!
  #6  
Oud 22-09-13, 21:49
jevamo jevamo is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 220
Standaard

Je moet dan bij instellingen -> muziek -> toon alle muziek uitvinken. Voor video's is dit exact hetzelfde maar dan bij instellingen -> videos uiteraard
  #7  
Oud 22-09-13, 21:56
mennepen mennepen is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 102
Standaard

Aha!! Opgelost!
  #8  
Oud 23-09-13, 18:05
tuanur tuanur is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 43
Standaard

Voor mij ook grotendeels. Alleen 1 album staat nog steeds dubbel erin, ook nadat ik diet uit het synchroniseren heb gehaald.
  #9  
Oud 24-10-13, 22:53
steve001 steve001 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 33
Standaard

Ik had ook zelfde aan de hand met video's en muziek. Bij mij stonden op 2 iphones en 1 Ipad hetzelfde.
Bij instellingen/algemeen/gebruik de app muziek en video verwijderen(leeg maken).
Je zult dan zien dat er niets meer in de app zit. Kan wel eventjes duren als je de app terug opstart voor er alles uit is.
Dan bij instellingen/itunes en AppStore toon alles muziek en video uitvinken.
Vervolgens elk toestel syncroniseren met itunes en op elk toestel apart opzetten wat je wilt. Dan staat alles goe.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: gemakkelijk dubbele nummers verwijderen indodragon iTunes 0 22-03-13 00:44
Muziek: Dubbele nummers verwijderen JCRags Muziek, foto & video 2 09-11-11 04:05
Muziek: Dubbele nummers verwijderen Doblie Muziek, foto & video 22 25-12-10 16:52
Muziek: dubbele nummers in album iphone erwindelange Muziek, foto & video 2 26-10-08 16:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:46.