iPhone 4 temperatuur probleem bij laden? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allen, Bij het opladen van mijn Iphone 4 (2 jaar oud) krijg ik vaak (niet altijd) de volgende melding (waar ook nog een bug ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 4 temperatuur probleem bij laden?
hallo allen,
Bij het opladen van mijn Iphone 4 (2 jaar oud) krijg ik vaak (niet altijd) de volgende melding (waar ook nog een bug in zit tekst valt buiten beeld) https://www.icloud.com/photostream/nl-nl/#A25qXGF1gp4yK Wat kan ik hieraan doen? al eens IOS opnieuw geïnstalleerd en nu met IOS 7 nog steeds dat het regelmatig voorkomt. Ik gebruik originele lader en kabel. Ook Ipad lader en kabel geeft dit probleem. Is er iemand die hier een oplossing voor heeft of dit ook wel eens heeft mee gemaakt? Laatst gewijzigd door mphoogeveen; 24-10-13 om 03:50. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan je die warmte ook voelen aan de iPhone. Indien dat het geval is dan is er iets serieus mis met de accu. Een LiPo cel die heet wordt tijdens het laden met de nominale laadstroom van 1C laat je beter zo vlug mogelijk vervangen.
|
|
||||
|
||||
nee je voelt de warmte niet....
|
|
|||
|
|||
OK. Voel je warmte aan de dock connector en/of aan de 30-pins connector.
|
|
||||
|
||||
nee die zijn ook niet warm....
|
|
|||
|
|||
OK! Ik zie in jouw profiel staan dat je een jailbreak gebruikt(e). Heb je na de update naar iOS 7.x.x een backup teruggezet met jailbreak restanten van een vorige iOS versie. Indien ja dan zou dat de reden van het probleem kunnen zijn.
|
|
||||
|
||||
Uuh vergeten aan te passen sinds ios 6 al geen jailbrake meer....
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nee heb toen een keer iPhone helemaal leeg gehaald en alles opnieuw erop gezet, maar misschien is het wel een idee om het nog weer eens te doen.
Klusje voor het weekend.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding: Probleem laden applicatie in icloud | jdewit | iCloud | 13 | 24-09-13 19:41 |
Reboot 3gs bij lage temperatuur en 50% batt | Sterke-Jerke | iPhone algemeen | 2 | 17-04-12 16:10 |
iPhone 2G zit vast bij laden. | Julesvanbavel | iPhone algemeen | 0 | 18-10-11 22:37 |
Bij laden melding: this device is not... | Sultan | iPhone algemeen | 4 | 30-05-10 22:46 |
|
|