//

Garantie Iphone 5

Garantie Iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen, Vorig jaar heb ik in november mijn iPhone 5 gekocht via de app store. In de maand mei was mijn vergrendelknop kapot en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-10-13, 18:56
CharlieCharlo CharlieCharlo is offline
• iOS 7.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: België
Berichten: 75
Standaard Garantie Iphone 5

Dag iedereen,

Vorig jaar heb ik in november mijn iPhone 5 gekocht via de app store. In de maand mei was mijn vergrendelknop kapot en heb ik van apple een nieuw toestel gekregen. Als ik mij goed herinner verviel toen de garantie van mijn iphone en kreeg ik maar een garantie van 90 dagen op het nieuwe toestel dat ik ontving. Klopt dit?
Het probleem is dat de vergrendelknop wéér kapot is en ik mij afvroeg of ik het wel juist op heb betreffende die 90 dagen garantie..

Alvast bedankt,

CC
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-10-13, 18:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CharlieCharlo Bekijk bericht
....en ik mij afvroeg of ik het wel juist op heb betreffende die 90 dagen garantie..
Bel eens met Apple Care (Apple Benelux NV - België). Dat is de enige instantie die daar uitsluitsel kan over geven.
  #3  
Oud 24-10-13, 20:27
Richu75 Richu75 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 177
Standaard

Nee. Apple geeft zelf één jaar garantie. Bij reparatie is het dus één jaar na aanschaf of drie maanden na reparatie. Welke op dat moment nog het langst loopt. Overigens is Apple verplicht minimaal twee jaar garantie te verlenen in de EU.
  #4  
Oud 24-10-13, 20:33
CharlieCharlo CharlieCharlo is offline
• iOS 7.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: België
Berichten: 75
Standaard

Bedankt voor de reactie! Ik heb contact opgenomen met Apple Care. Tot november dit jaar is mijn toestel nog onder garantie!
  #5  
Oud 24-10-13, 20:45
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Richu75 Bekijk bericht
Nee. Apple geeft zelf één jaar garantie. Bij reparatie is het dus één jaar na aanschaf of drie maanden na reparatie. Welke op dat moment nog het langst loopt. Overigens is Apple verplicht minimaal twee jaar garantie te verlenen in de EU.
Maar dat doen ze niet . Heb er van de week nog een disscusie over gehad met iemand van Apple via de chat.
  #6  
Oud 24-10-13, 21:00
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Bekijk bericht
Maar dat doen ze niet . Heb er van de week nog een disscusie over gehad met iemand van Apple via de chat.
Die regel over het minimaal 2 jaar garantie geven op producten doet Apple wel, tenminste als jij jou aankopen doet in de Apple Store.

Officieel geeft Apple 1 jaar fabrieksgarantie aan alle apparaten die zij produceren. Na die 1 jaar moet je aankloppen bij de winkel, dan geldt de consumentenwet. Als die winkel ook een Apple Store betreft, zullen zij kosteloos het apparaat voor je repareren.
__________________
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Garantie iPhone uit USA (veel gedoe en onduidelijkheden, geen garantie?) jerpsx iPhone algemeen 22 23-07-13 15:18
Help garantie iphone ! karim2006 iPhone algemeen 1 21-05-13 23:05
Garantie via provider verloopt na garantie via Apple Store? adamba iPhone algemeen 4 24-04-12 12:07
iphone 4 garantie! goldfinger iPhone algemeen 1 25-07-11 01:57
iPhone 4: Iphone 4 garantie sturtie Unlock 0 23-02-11 00:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:15.