Foutmelding: Probleem laden applicatie in icloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste medegebruikers, Ik kan inloggen op www.icloud.com maar als ik daarna agenda, contacten e.d. wil laden krijg ik de volgende foutmelding: "Kan agenda niet laden, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Foutmelding: Probleem laden applicatie in icloud
Beste medegebruikers,
Ik kan inloggen op www.icloud.com maar als ik daarna agenda, contacten e.d. wil laden krijg ik de volgende foutmelding: "Kan agenda niet laden, er is een probleem met de applicatie" dit is al een week zo... Iemand suggesties? bvd Jeroen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
idd ik zit met hetzelfde probleem. Heeft er iemand een oplossing voor?
Dank bij voorbaat! |
|
|||
|
|||
Foutmelding laden applicatie in icloud
Ik heb hetzelfde probleem, heeft iemand al een oplossing?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb Firefox geprobeerd en daarin werkt het prima. Heel veel dank, timosha!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zonder dank en graag gedaan |
|
|||
|
|||
Ik heb sinds 2 weken dit probleem, en gebruik IE of Chrome. Daarnaast blijft er in de agenda een notificatie voor een agenda punt staan. Indien ik er op klik, krijg ik de melding dat de agenda niet meer reageert.
What to do? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Eventueel eens een update doen van Java.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als het niet werkt met geen enkele moderne browser en ook Java updates geen soelaas bieden dan zal het probleem wel ergens anders liggen. www.icloud.com werkt. Welke versie van Windows gebruik je?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
www.icloud.com werkt prima. Heb nooit problemen gehad. Heb Windows 7 Home Premium, en heb alle updates bijgewerkt die ik kan bijwerken ;-). |
|
|||
|
|||
Inmiddels zijn we 2.5 maand verder en nog steeds heb ik dagelijks het agendapunt wat blokkeert in Icloud op mn pc. Op mn Iphone en Ipad komt ie niet naar voren.
Heb alle updates gedaan, IOS7 draait. de foutmelding is enorm die hij geeft als ik bij het agendapunt klok op accepteer, sla af of misschien. Heeft iemand een idee? |
Labels |
applicatie, foutmelding, icloud |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding bij instellen iCloud Control Panel | Mark1972 | iCloud | 11 | 06-12-12 22:05 |
iPhone: Foutmelding over laden bij Cydia | MangetsuHi | Jailbreak | 1 | 26-08-12 16:37 |
help, agenda op Ipad crashed en Icloud agenda blijft laden | VjT | iPad algemeen | 0 | 19-05-12 11:37 |
Mijn applicatie wilt niet laden | Zaankantertje75 | Ontwikkelen voor iOS | 8 | 08-10-10 12:58 |
Applicatie laden foto's | leffring | Archief | 3 | 01-01-10 23:46 |
|
|