//

4S staat vast in herstel

4S staat vast in herstel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door area08.rst ipv 4013 fout heb ik nu 4005 fout en staat het Apple loge vast op de iPhone; er is dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 21-09-13, 11:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door area08.rst Bekijk bericht
ipv 4013 fout heb ik nu 4005 fout en staat het Apple loge vast op de iPhone; er is dus al iets gebeurd
Ik ben eens gaan kijken op het iOS Developer Forum. Er zijn alleen maar berichten over iTunes fout 4005 icm. met iOS 7 Beta 2 en 3. De oplossing is steeds om te herstellen in DFU mode.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 21-09-13, 11:32
area08.rst area08.rst is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik ben eens gaan kijken op het iOS Developer Forum. Er zijn alleen maar berichten over iTunes fout 4005 icm. met iOS 7 Beta 2 en 3. De oplossing is steeds om te herstellen in DFU mode.
weet ik en ook hoe dit moet; maar als ik de telefoon aan i-tunes hang en doe wat je dan moet doen dan lijkt het even dat ie gaat werken (had mijn i-Centre mannetje ook) maar (het duurt steeds langer) uiteindelijk zegt de iPhone (gelukkig niet de mijne) f@#$ it en toont na foutmelding 4013 of 4005 dat ie weer aan iTunes wil worden gehangen.

vervolgens vertelt iTunes weer dat de iPhone vasthangt in herstelmodus; vicieuze cirkel dus.

help me even door windows heen heb alle iTunes dingen verwijderd op de windows manier (helper staat er nog op, maakt dit wat uit. wil er niet af omdat ie nog in gebruik is?)
en hoe nu verder met Revo
  #23  
Oud 21-09-13, 21:42
martinrep martinrep is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 4
Standaard

Beste area08.rst,

Wat je beschrijft is exact wat er bij mij gebeurd. Vandaag nog gebeld met mijn "mannetje". Had het nog niet gefixed. Volgens hem komt het zeker goed, maar is de site die hij moet benaderen van Apple wat overbelast. Maandag of uiterlijk dinsdag. Krijg er nu wel wat minder vertrouwen in ....

Laat het wel weten.
  #24  
Oud 21-09-13, 21:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martinrep Bekijk bericht
Krijg er nu wel wat minder vertrouwen in ....
Doe dat maar want alle sites van Apple zijn "up and running":
Apple - Support - System Status
https://developer.apple.com/support/system-status/
  #25  
Oud 21-09-13, 23:01
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door area08.rst Bekijk bericht
weet ik en ook hoe dit moet; maar als ik de telefoon aan i-tunes hang en doe wat je dan moet doen dan lijkt het even dat ie gaat werken (had mijn i-Centre mannetje ook) maar (het duurt steeds langer) uiteindelijk zegt de iPhone (gelukkig niet de mijne) f@#$ it en toont na foutmelding 4013 of 4005 dat ie weer aan iTunes wil worden gehangen.

vervolgens vertelt iTunes weer dat de iPhone vasthangt in herstelmodus; vicieuze cirkel dus.

help me even door windows heen heb alle iTunes dingen verwijderd op de windows manier (helper staat er nog op, maakt dit wat uit. wil er niet af omdat ie nog in gebruik is?)
en hoe nu verder met Revo
Heb je wel een originele kabel?
  #26  
Oud 22-09-13, 00:13
Jelle002 Jelle002 is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 8
Standaard

Dit klinkt misschien heel stom, maar heb je al een ander USB-poort geprobeerd? Ik kon ook tijdje niet mijn iPhone 4S herstellen maar nadat ik de USB-kabel in een andere USB-poort had gestopt, deed hij het opeens wel!
  #27  
Oud 22-09-13, 10:10
area08.rst area08.rst is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jelle002 Bekijk bericht
Dit klinkt misschien heel stom, maar heb je al een ander USB-poort geprobeerd?
Behoorde ook al tot de (niet) oplossingen & hot12345 ja ik gebruik een originele apple kabel

dus daar hoeven we het ook niet meer te zoeken
  #28  
Oud 28-09-13, 07:40
area08.rst area08.rst is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 32
Standaard

code 1043 oplossing volgens Apple:
.... ja dat is vervelend meneer. Heb je echt alles geprobeerd. Ja, maar ik ben nu hier bij de geniusbar, want jullie konden het oplossen. Ik ga voor u kijken! Kabelaansluiting wordt geborsteld. Nee dat is het niet. Wanneer heeft u het toestel gekregen 31-Julie 2012 is het toestel een vervangend toestel geworden, omdat het originele toestel stuk was. Apple: medewerker: Ooh dus dit is al een vervangend toestel. Nou helaas meneer dit toestel moet ik ook vervangen maar is geen garantie. Dus als u € 199 wilt betalen heeft u weer een werkende iPhone en anders kan Apple niets voor u doen.

Apple, garantie, service NO WAY. Apple is echt gewoon een geldmachine that's it, Apple sucks.

Hoe het allemaal begon IOS7 downloaden, machine daarna direct vast in recovery mode en weer 'levend' te krijgen! Foutcode 4013 niet opgelost!!
En ja voor € 199,-- repareert Apple je toestel. Thanks. Story closed
  #29  
Oud 28-09-13, 13:58
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door area08.rst Bekijk bericht
code 1043 oplossing volgens Apple:
.... ja dat is vervelend meneer. Heb je echt alles geprobeerd. Ja, maar ik ben nu hier bij de geniusbar, want jullie konden het oplossen. Ik ga voor u kijken! Kabelaansluiting wordt geborsteld. Nee dat is het niet. Wanneer heeft u het toestel gekregen 31-Julie 2012 is het toestel een vervangend toestel geworden, omdat het originele toestel stuk was. Apple: medewerker: Ooh dus dit is al een vervangend toestel. Nou helaas meneer dit toestel moet ik ook vervangen maar is geen garantie. Dus als u € 199 wilt betalen heeft u weer een werkende iPhone en anders kan Apple niets voor u doen.

Apple, garantie, service NO WAY. Apple is echt gewoon een geldmachine that's it, Apple sucks.

Hoe het allemaal begon IOS7 downloaden, machine daarna direct vast in recovery mode en weer 'levend' te krijgen! Foutcode 4013 niet opgelost!!
En ja voor € 199,-- repareert Apple je toestel. Thanks. Story closed
Kan je niet terug naar de winkel waar je de iPhone gekocht hebt? Want het 2de jaar heb je toch nog garantie via het aankooppunt?
  #30  
Oud 30-09-13, 21:00
area08.rst area08.rst is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Kan je niet terug naar de winkel waar je de iPhone gekocht hebt? Want het 2de jaar heb je toch nog garantie via het aankooppunt?
Nee, dat zou niet helpen, de Apple medewerker verteld mij dat:
De 1-ste iPhone vorig jaar Juli is omgeruild voor n nieuwe.
Dat klopte want ik heb de bon en ik dacht dus 31 juli 2012 geeft garantie tot 2014. Maar nee Apple verteld mij doodleuk dat de garantie loopt vanaf het 1-ste toestel, die net buiten de garantietermijn is gevallen ondertussen, en niet vanaf de datum van het vorig jaar verkregen toestel!!

Maar het toestel werkte tot de update vlekkeloos!!!
Dus Apple had het gewoon kostenloos op moeten lossen.
Apple really sucks dus, enorme @#$! club.

En dan weten we nu ook dat IOS7, na 2 weken, dat wij IOS7 gewoon slecht vinden. Want onderhuids is je afhankelijkheid van Apple weer groter geworden. Ik weet niet wat jullie van de nieuwe muziek app vinden.
Maar gebruik je iTunes match (wat ook zo'n k-product is) dan ben je dus ontzettend afhankelijk van Wi-Fi.

Wij gaan ons bij onze advocaat melden om actie te ondernemen.
Ik heb bij Kassa en Radar het verhaal ondertussen ook gedropt.
  #31  
Oud 30-09-13, 21:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door area08.rst Bekijk bericht
Wij gaan ons bij onze advocaat melden om actie te ondernemen.
Ik heb bij Kassa en Radar het verhaal ondertussen ook gedropt.
Succes gewenst.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Herinneringen staat vast Hannot iPad algemeen 2 10-05-12 12:41
email iphone 4 staat vast sammiej iPhone algemeen 2 18-01-12 00:33
iPhone staat vast!! SweetKimmiej iPhone algemeen 2 11-12-10 10:27
Iphone staat vast wirehub Unlock [archief] 18 01-06-08 01:10
iphone staat vast DennisST Unlock [archief] 6 04-03-08 00:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:21.