Kan niet meer sms-en cursor blijft op onderwerp staan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone 4S kan niet meer SMS-en, de cursor blijft op onderwerp staan en dan stuurt ie een MMS... Hoe kan ik dit verhelpen??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet meer sms-en cursor blijft op onderwerp staan
Mijn Iphone 4S kan niet meer SMS-en, de cursor blijft op onderwerp staan en dan stuurt ie een MMS...
Hoe kan ik dit verhelpen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Eens beginnen met een reboot, home + aan/uitknop samen indrukken tot het device uit gaat, dan aanzetten en nog eens kijken
|
|||
|
|||
Dank je ...ga ik doen!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mijn iphone 3gs start niet meer op apple tekentje blijft staan en herstellen luktniet | ceyhun27 | iPhone algemeen | 1 | 24-12-10 20:04 |
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan | MikeMuppetshow | Archief | 4 | 10-08-10 23:22 |
Foto: Foto's staan op Iphone maar kan ze niet meer zien | gitano | Muziek, foto & video | 3 | 08-09-09 23:49 |
geluidicoon blijft in beeld staan en kan niet zachter gezet worden. | gon1234abcd | iPhone algemeen | 10 | 19-08-09 09:41 |
Niewe SMS blijft op springboard staan | Stoffel | Archief | 1 | 13-02-09 21:47 |
|
|