Mijn iPhone ondervindt Wi-Fi problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds 3 dagen ondervindt mijn iPhone Wi-Fi-problemen. Het was één dag tevoren dat ik ik ios7 ging installeren. Nadat ik ios7 heb geïnstalleerd zijn de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone ondervindt Wi-Fi problemen
Sinds 3 dagen ondervindt mijn iPhone Wi-Fi-problemen. Het was één dag tevoren dat ik ik ios7 ging installeren. Nadat ik ios7 heb geïnstalleerd zijn de problemen hetzelfde gebleven.
Citaat:
Dus ik vroeg me af of iemand deze probleem ook heeft of het echt aan mijn iphone ligt. Ik heb hem meer dan één jaar in mijn bezit. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ze gelezen. Ik heb nu geen grijze Wi-Fi knop meer. Nu kan hij geen enkele verbinding maken met een netwerk. Ik gebruik mijn iphone 4s meer dan een jaar, dus er zit geen garantie meer op helaas.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben er bijna zeker van dat de Wi-Fi/Bluetooth radiochip aan het overlijden is. Of dat de micro solderingen van die radiochip aan het loskomen zijn. |
|
|||
|
|||
Dat dacht ik ook wel aan. Ik heb het besteld op t-mobile, maar nu heb ik tele2 abonnement. Dus waar moet ik heen gaan voor dit probleem? Ik ben niet zo slim over zulke dingen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie ondervindt ook (geluids)problemen met de djcable van Griffin? | LJArnoud | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 20-11-12 13:12 |
iPhone: Problemen met mijn iPhone | maurice1991 | Jailbreak | 3 | 13-06-11 21:19 |
iPhone ondervindt veel problemen | Saathan | iPhone algemeen | 6 | 23-04-10 10:51 |
problemen met mijn iPhone 3G | 56024 | iPhone algemeen | 0 | 11-09-09 00:54 |
Grote problemen met mijn iPhone! | hotlikeme | Archief | 1 | 27-07-08 02:24 |
|
|