Verbind met iTunes om pushberichtgeving te voorkome,

Verbind met iTunes om pushberichtgeving te voorkome, discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste Leden, Ik heb een aantal problemen met mijn iPhone 5 die draait op iOS 6 .1.4 Mijn operator : Base Onder andere gaat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10 September 2013, 21:12
antoon100's schermafbeelding
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 27 December 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Stuur een bericht via Skype™ naar antoon100
Standaard Verbind met iTunes om pushberichtgeving te voorkome,

Hallo beste Leden,

Ik heb een aantal problemen met mijn iPhone 5 die draait op iOS 6.1.4

Mijn operator: Base

Onder andere gaat het over pushberichtgeving, Facetime en iMessage

Om te beginnen:

=> Verbind met iTunes om pushberichtgeving te voorkomen

ik krijg deze melding bij apps zoals dropbox, ....

Helaas als ik hem dan verbind krijg ik dat bericht niet weg.

De enige oplossing hiervoor is een harde reset.

Maar kan toch niet hé

Dat moet toch weg te krijgen zijn hé

Moet ik dat allemaal niet weten van die pushberichtgeving en co

tevens ook problemen bij activering facetime/imessage

=> bij activering via apple id krijg steeds dat de activatie mislukt is.

Nochtans ben ik er ook 99.9% zeker van dat mijn wachtwoord klopt want in de store kan ik zonder problemen in -en uitloggen.

Imessage/Facetime idem probleem.

Ik hoop alvast dat jullie me zou kunnen helpen.

Mvg antoon100
__________________
Advies wordt op je eigen verantwoordelijkheid uitgevoerd!

Laatst gewijzigd door antoon100; 11 September 2013 om 19:32.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10 September 2013, 21:15
XIII's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 6 128GB (Space Grijs) [FW: 10.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 10,5 Wi-Fi + 4G 256GB (Spacegrijs) [FW: 10.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 1 July 2009
Berichten: 9.855
Standaard

Gebruik je wellicht verschillende Apple ID's voor iCloud en de AppStore?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 10 September 2013, 21:16
antoon100's schermafbeelding
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 27 December 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Stuur een bericht via Skype™ naar antoon100
Standaard

Nee, ik heb 1 Apple ID.
  #4  
Oud 11 September 2013, 14:35
antoon100's schermafbeelding
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 27 December 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Stuur een bericht via Skype™ naar antoon100
Standaard

Wat is er aan de hand?

Ik ben al bij Mobistar langs geweest daar zeiden ze dat ik bij mijn providere moest (base dus)

ben er naar toe gegaan daar zat er iemand die er geen verstand van had.

Heb daarnet naar Apple Support gebeld daar wouden ze me niet helpen om dat ik het toestel niet online had gekocht (rechtstreeks bij Apple) en stuurde me door naar Base.

Heb dan gebeld naar Base die zeggen dat het probleem niet bij hen zit dat ze niet in de databank kunnen gaan om te controleren (omdat ik steeds melding krijg inloggen mislukt, controleer internetverbinding) maar mijn gewoon internet werkt!

Wat is dat hier voor een gedraaide soep?

Alvast op voorhand bedankt.

Mvg antoon100[COLOR="SlateGrey"]

Laatst gewijzigd door antoon100; 11 September 2013 om 18:53.
  #5  
Oud 11 September 2013, 18:53
antoon100's schermafbeelding
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 27 December 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Stuur een bericht via Skype™ naar antoon100
Standaard

Heeft Iemand enig idee al?
  #6  
Oud 19 September 2013, 17:13
antoon100's schermafbeelding
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 27 December 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Stuur een bericht via Skype™ naar antoon100
Standaard

Echt niemand?

zou herstel naar fabrieksinstellingen een optie zijn ?

of niet.
  #7  
Oud 21 September 2013, 13:44
iScorpio's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 7 Plus 32GB (Zwart) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi 32GB (Zilver) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 March 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.261
Standaard

Op verzoek topic starter een slotje.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
Discussie gesloten


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verbind met iTunes om pushberichtgeving te gebruiken Royofzo iPhone algemeen 1 24 September 2013 12:25
Verbind met iTunes om pushberichtgeving te gebruiken brva07 iPhone algemeen 3 27 December 2012 19:36
Verbind met itunes om pushberichtgeving te gebruiken manoy iTunes 9 10 August 2012 22:11
ios 5 probleem verbind met itunes martijndk1983 iTunes 4 14 November 2011 11:59
Verbind met iTunes? JohnnyGui iPhone Apps 3 24 April 2009 16:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:04.